arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

امام جمعه کرج: امریکا در داخل ایران با برخی از افراد و هنرمندان یک ائتلاف ایجاد کرد که علیه رهبری فشار آوردند که از عقایدش دست بردارد / مردم در این دوره با انتخاب و حضور خود دست جریان زر زور و تزویر را قطع کردند

امام جمعه کرج با بیان اینکه تمام مردم جهان به شناختی از آمریکا رسیده اند که هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا می‌کشند، گفت: تلاش خط نفوذ در داخل کشور برای بزک کردن چهره آمریکا تلاش می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تقدیر از حضور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا ، اظهار داشت: انتظار این است با این انتخاب توسعه ای در معیشت، اشتغال و تولید ایجاد شود. 

وی افزود : انتصاب مدیران کارآمد در دولت جدید برای رفع مشکلات ضروری به نظر می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه دولت مستقر تا امروز در مبارزه با فساد و  موضوع اقتصادی موفق نبوده است ، گفت: امیدواریم  رئیس جمهور منتخب با سابقه فساد ستیزی در قوه قضاییه در دولت با فساد مبارزه کنند و اگر جلوی فساد گرفته شود مفسد به وجود نمی آید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به هفته قوه قضاییه و تقدیر از اقدامات انجام شده برای مبارزه با فساد در استان البرز ، بیان کرد: قوه قضاییه اگر  با اقتدار عمل کند ملجاء و پناه مردم است و اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با مفسدان مردم را امیدوار کرد.

امام جمعه کرج  با اشاره به اینکه  اقدامات قوه قضاییه سبب زنده شدن امید مردم شد ، ادامه داد: نقش قوه قضائیه در حفظ حقوق مردم، تحقق عدالت و مبارزه با جرائم سازمان یافته و مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار تعیین کننده است‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه مهمترین انتظار مردم از قوه قضاییه بسط عدالت و برخورد با مفاسد و مخلان امنیت است، ادامه داد: مفسدان و مجرمان باید از نام قوه قضاییه بر خورد بلرزند و جرات خطا و اشتباه نکنند.

وی با بیان اینکه وظیفه مهم نظارت و برخورد با متخلف از جمله وظایف مهم قوه قضاییه است ، گفت: استقرار عدالت و گسترش آن به عهده قوه قضاییه است و دستگاه قضایی در تحقق شعار سال می تواند نقش آفرین باشد.

وی با بیان اشاره دشمنی‌های مداوم آمریکا بر علیه ملت ایران، اظهار داشت: خط نفوذ در داخل کشور تلاش می‌کند بر تن گرگ لباس میش بپوشانند و چهره جنایتکار  این کشور را بزک کرده و  پای بیگانه را به کشور باز کنند.

وی گفت:  تمام مردم جهان به شناختی از آمریکا رسیده اند که هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا می کشند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جنگ و ترور و انفجار و تجزیه طلبی توسط آمریکا از ایران برای ضربه زدن به انقلاب شروع شد ، تصریح کرد: نظام اسلامی توانست این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و قدرت بازدارندگی را بالا ببرد و از جنگ و خون ریزی جلوگیری کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه آمریکا در دوره های مختلف  قصد داشت ایران را از نظر سیاسی منزوی کند ، ادامه داد: در این مدت به خاطر وادادگی‌ها و تهدیدها برخی از مسئولان به فرصت تبدیل نشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تلاش ایران برای خنثی سازی تحریمها و کارشکنی‌ها ، گفت: رهبری معظم انقلاب دستورالعمل اقتصادی مقاومتی را برای مقابله با دشمنی آمریکا صادر کردند.

امام جمعه کرج ، گفت : آمریکا در داخل ایران با برخی از افراد و هنرمندان یک ائتلاف ایجاد کرد که در این ائتلاف همه  بر علیه رهبری فشار آوردند که از عقایدش دست بردارد و از جهات مختلف فشار آوردند که نظرات ایشان در داخل نظام محقق نشود.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه تغییر قانون اساسی و ایجاد فشار بر ملت ایران، تضعیف سپاه و نقش ولایت فقیه و تغییر قانون اساسی در دستور کار قرار گرفت ، تصریح کرد: با این اهداف دشمنان به دنبال برهم زدن رابطه بین مردم و نظام هستند و فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن در داخل و خارج به واسطه ماهواره‌ها و رسانه‌های  از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه انتخابات اوج عزت و اقتدار ایران اسلامی بود ، تصریح کرد باید به فرامین رهبری معظم انقلاب گوش داد تا کشور در یک مسیر خوب قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در مورد انتخابات شورای شهر در استان البرز و کرج، عنوان کرد: در این انتخابات عده ای اقدامات سخیفی از جمله پول پاشی و خرید و فروش رای داشتند که در این زمینه گزارشات و مستنداتی به بنده رسیده  که انتظار این است که با این تخلفات بدون هیچ گونه اغماضی برخورد شود.

وی گفت: مردم در این دوره با انتخاب و حضور خود  دست جریان زر زور و تزویر را قطع کردند.

امام جمعه کرج با اشاره به منتخبان شورای شهر و لزوم احتیاط در مقابل برخی از افراد خوش خط و خال متذکر شد: منتخبان شورای شهر قولی به کسی ندهند و با تمام توان به دنبال برنامه ریزی برای استفاده  از فرصت داده شده باشند تا مشکلات شهر مرتفع گردد.

نظرات بینندگان