arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
عضو مجلس خبرگان:

ادامه تجمات به مصلحت مردم نیست، چون موردسوءاستفاده قرار می‌گیرد / انگلستان، عربستان و آمریکا مردم را تحریک می‌کنند که ناامنی و هیاهو ایجاد شود / ناامنی‌ها باعث ریخته شدن خون‌های افراد بی گناه می‌شود / دود این سروصدا‌ها به چشم مردم می‌رود؛ با این تجمعات و اغتشاشات مشکلات حل نمی‌شود، بلکه پیچیده‌تر خواهد شد

آیت الله محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: ادامه دادن تجمات به مصلحت مردم نیست چون موردسوءاستفاده جریانات مشکوک و دشمنان قرار می‌گیرد و کشورهایی مانند انگلستان، عربستان وآمریکا، حرکت‌های مجازی و شبکه‌های ضدایرانی مردم را تحریک می کنند که نا امنی و هیاهو ایجاد شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مطالبه‌گری برای حل بحران و تنش آبی بلید به صورت صحیح، عقلایی، قانونی و متمدنانه ادامه یابد تا مردم تمام حق خود را بگیرند.

به گزارش «انتخاب»، آیت الله محسن حیدری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: صدای مردم به مسئولین رسیده و امید است وعده های آنها به ویژه در خصوص متوقف کردن پروژه های انتقال آب و رهاسازی آب برخی سدهای بالادستی کرخه محقق شود و بحران آب به پایان برسد.

وی افزود: ادامه دادن تجمات به مصلحت مردم نیست چون موردسوءاستفاده جریانات مشکوک و دشمنان قرار می‌گیرد و کشورهایی مانند انگلستان، عربستان وآمریکا، حرکت‌های مجازی و شبکه‌های ضدایرانی مردم را تحریک می کنند که نا امنی و هیاهو ایجاد شود.

آیت الله حیدری ادامه داد: ناامنی‌ها باعث ریخته شدن خون های افراد بی گناه و ورود مسلحانه افراد تجزیه طلب و منافق می‌شود که دود این سرو صداها به چشم مردم رفته و مشکلات آنها با این تجمعات و اغتشاشات حل نشده بلکه پیچیده تر خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: عقل و شرع اقتضا می کند مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند تا مسئولان افراد اغشتشاش گر را از افراد دارای مطالبات آرام تشخیص دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از آنجایی که آب یک مساله حیاتی است مطالبه گری مردم به حق است، مسئولان نیز جواب دادند و اقدامات مثبتی به انجام رسانده اند.

وی بیان کرد: سپاه، بسیج و ستاداجرایی فرمان امام خمینی (ره) نیز وارد میدان شده و اقدامات خوبی از جمله اعزام تانکرهای آب به روستاهای بی آب انجام شده است.

نظرات بینندگان