arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

سردار سلامی: دشمنان بازهم به اشتباه افتاده اند؛ تصور می‌کنند با ساعاتی قطع شدن برق و یا کمبود آب، مردم دستاورد‌های نظام را کنار می‌گذارند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان ملت ایران بار دیگر بازهم به اشتباه افتاده اند و تصور می‌کنند با ساعاتی قطع شدن برق برخی مناطق و یا کمبود آب به دلیل خشکسالی مردم ایمان و دستاورد‌های نظام را کنار می‌گذارند و به حرف‌های دشمنان گوش می‌دهند، ولی دشمن به طبل باطل می‌کوبد چراکه ملت ایران دشمن را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب افکار و خواب‌های آشفته دشمنان را نمی‌خورند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صدا و سیما: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنر ما همواره شکست دادن سختی‌ها و دشمنان بوده است و مردم ایران اسلامی هرگز فریب افکار و خواب‌های آشفته دشمنان را نمی‌خورند.

سردار سلامی فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد که در محل یادمان این عملیات برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت گفت: مردم کرمانشاه همواره همانند کوه‌های بلندش سربلند، سر افراز، زلال و با صفا هستند.

وی افزود: این مردم برای تاریخ کشور ما افتخاراتی جاودانه آفریده اند و مرزدارانی هستند که هیچ دشمنی توانایی نفوذ به سرزمینشان را ندارد و مردم کرمانشاه در طول تاریخ نماد عزت و سربلندی ملت ایران بوده و هستند.

مرصاد صفحه درخشانی از تاریخ ایران است

سردار سلامی اظهار داشت: مرصاد صفحات درخشانی از تاریخ این ملت است که در آن سیمای فداکاری، روح وفاداری و فریاد‌های طنین انداز مردان و زنان مسلمانش همواره دیده می‌شود.

وی افزود: رویا‌های شیطانی دشمنان در این عملیات هرگز روی زمین تعبیر نشد و مرصاد سرزمین یک افتخار و تاریخ درخشان است.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: ملت‌ها اگر درست عمل نکنند ممکن است در یک حادثه سرنوشت خود را از دست بدهند چرا که بعضی از حوادث در حیات همیشگی یک ملت موثر واقع می‌شود.

سردار سلامی گفت: بعضی حوادث شکوه یک ملت را تعیین می‌کنند و استقامت و پایداری یک ملت را نشان می‌دهند و بیانگر این هستند که مردم برای استقلال و شرف خود چگونه با دشمن برخورد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرصاد یک درس بزرگ تاریخی برای همه دشمنان اسلام و ایران داشت و آن این است که ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهند هیچ کسی به سرزمینشان قدم بگذارد و مردم ایران در هنگام حادثه شعله‌های فروزان آتش می‌شوند و از مرز و بوم خود دفاع و دشمن را ناکام می‌گذارند.

دفاع از وطن خصوصیت بارز ملت ایران

سردار سلامی اظهار داشت: این دفاع از وطن خصوصیت بارز ملت ایران است و از ابتدای انقلاب تا به امروز این ویژگی همیشه نجات بخش ملت ایران در حوادث مختلف بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه عملیات مرصاد به عنوان یک نقطه افتخار همواره در تاریخ ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند، گفت: آن‌ها که با سلاح دشمن می‌آیند و می‌خواهند ملت ایران را تسلیم دشمن کنند باید عبرت بزرگی از ماجرای مرصاد بگیرند چراکه این داستان همیشه تکرار پذیر است.

وی تصریح کرد: زمانه ملت ایران را تغییر نمی‌دهد بلکه آن‌ها را همواره مصمم‌تر و مستحکم‌تر می‌کند، ما فراز‌های سختی از تاریخ را پشت سر گذاشته ایم و دشمنان بزرگی را شکست دادیم که تاریخ گواه زیبایی برای این موضوع است.

سردار سلامی اظهار داشت: مردم ما بصیرتی عمیق، چشمانی نافذ و هوشی سرشار دارند و تجربه عظیمی در آوردگاه‌های متعدد کسب کرده اند.

وی گفت: اولین درسی که ملت ایران در حوادث مختلف گرفته اند این بوده که دشمنان ما در هر سرزمینی که پای گذاشته اند ارمغانشان برای مردم آن سرزمین آتش، ویرانی، فقر و آوارگی مسلمانان بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: مبلغان سیاست‌های دشمنان میان ملت ایران هیچ جایگاهی ندارند چراکه مردم ایران اسلامی می‌دانند دشمن در سوریه، لبنان، عراق، یمن و افغانستان چگونه مردم را آواره و باعث شکسته شدن شکوه این ملت‌ها شده اند.

سردار سلامی گفت: در هر سرزمین که دشمنان ما پای گذاشته اند چیزی جز نا امنی، عقب ماندگی و هتک حرمت مسلمانان برجای نگذاشته اند.

ملت ایران رسواکننده فریبکاران عالم هستند

وی با تاکید بر اینکه مردم ما فریب گفتار دروغ را نمی‌خورند و رسوا کننده فریب کاران عالم هستند، اظهار داشت: دشمن ده‌ها سال است رویای آشفته‌ای را که در سرزمین‌های دیگر تعبیر کرد میخواست در ایران اسلامی تعبیر کند، اما پیوند عمیق اسلام، رهبری و مردم و خروش نیرو‌های مسلح باعث شده دشمنان همواره ناکام بمانند.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان سیاست‌های پیچیده‌ای در مورد ایران اعمال کردند که اگر علیه کشور‌های دیگر اعمال می‌شد فرو می‌پاشیدند.

وی افزود:یکی از این سیاست‌ها اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ایران بود و این تحریم‌ها برای فلج کردن ملت ایران اعمال شد، اما از دل آن پیشرفت به وجود آمد و جوانان ما بند‌های استقلال کشور را از وابستگی دشمن گسستند و امریکا در سیاست تحریم شکست خورد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ما هنرمان شکست دادن سختی‌ها و دشمنان است گفت: امروز این ایران بزرگ است که برای دشمن در موضوع رفع تحریم‌ها شرط می‌گذارد و این نشانه موفقیت ما است.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها دیگر نمی‌توانند از عربستان سعودی حمایت کنند، اظهار داشت: این نشانه افول آن هاست و آن‌ها هیچگاه نتوانسته اند ملت سازی کنند و امروز دیگر آمریکا را در متن سیاست‌های منطقه مشاهده نمی‌کنیم.

وی گفت: امروز دشمنان ملت ایران بار دیگر بازهم به اشتباه افتاده اند و تصور می‌کنند با ساعاتی قطع شدن برق برخی مناطق و یا کمبود آب به دلیل خشکسالی مردم ایمان و دستاورد‌های نظام را کنار می‌گذارند و به حرف‌های دشمنان گوش می‌دهند، ولی دشمن به طبل باطل می‌کوبد چراکه ملت ایران دشمن را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب افکار و خواب‌های آشفته دشمنان را نمی‌خورند.

سردار سلامی افزود: دشمنان تصور می‌کنند مردم ما که همیشه بیگانه ستیز بودند تاریخ را فراموش کرده اند، اما ملت ایران همواره آگاه و بیدار هستند.

ملت ایران خائن را از خادم تشخیص می دهند

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز دشمن دیگر حرفی برای گفتن ندارد چرا که در فضای نفرت ملت ایران قرار گرفته و مردم خائن را از خادم تشخیص می‌دهند.

وی گفت: دشمنان فقط حرف می‌زنند و ما در میدان آن‌ها را تجربه کرده ایم که چقدر بی حس و عاجز هستند.

سردار سلامی خطاب به مردم ایران گفت: ما خاک کف پای مردم هستیم و در میدان‌های سخت همچنان پیش مرگ مردم بوده ایم تا اینکه بر مشکلات غلبه کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: ما با امیدواری و پیروی از رهبر معظم انقلاب که آرزویشان همواره سعادت ملت ایران است کشور را زیباتر از همیشه خواهیم ساخت.

نظرات بینندگان