arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

وضعیت آب و هوا، امروز ۹ مرداد ۱۴۰۰ / وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق در البرز و تهران طی سه روز آینده

در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه خبرنگاران: در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

در سه روز آینده در برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، کردستان، قزوین، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران و سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

در همین مدت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و فارس رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

تا اواسط هفته روند افزایش دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود، این افزایش دما در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق بین ۶ تا ۱۱ درجه است.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل و شرق خراسان جنوبی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. در هفته آینده شرق دریای عمان نیز مواج است.

نظرات بینندگان