arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

باشگاه پرسپولیس: عاملان پرتاب نارنجک به اتوبوس، طرفداری خود از سپاهان را تایید کردند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با اقرار عاملان پرتاب نارنجک به اتوبوس تیم ما ثابت شد آنها هوادار سپاهان هستند.متهمان پرونده، ضمن ابراز ندامت، عکس‌هایی که پیش از این توسط معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه شده بود را تایید و اقرار کردند که عکس‌ها متعلق به خودشان بوده و در نتیجه هیچ بهانه، توجیه یا حرف و حدیث و عذر و بهانه‌ای باقی نمی‌ماند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با اقرار عاملان پرتاب نارنجک به اتوبوس تیم ما ثابت شد آنها هوادار سپاهان هستند.

ایمان حسین‌پور شرف شاد در رابطه به برگزاری دادگاه عاملان پرتاب نارنجک به اتوبوس های حامل کاروان تیم پرسپولیس قبل بازی با ذوب آهن اظهار داشت:قبل از هر چیز، بابت کسب عنوان قهرمانی در فصل بیستم، به همه هواداران تبریک می‌گویم. امیدواریم این قهرمانی‌ها و موفقیت‌ها در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: جلسه رسیدگی در تاریخ 10 مرداد سال جاری برگزار شد و به جهت اهمیت موضوع، این دادگاه به تصدی رئیس دادگستری شهرستان فلاورجان و با حضور یکی از اعضای کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس، مالکان اتوبوس‌ها و متهمان پرونده تشکیل شد. وکیل باشگاه شکایتی با اتهامات ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی از طریق پرتاب نارنجک و ایراد خسارت عمدی و حمل و استفاده از مواد محترقه مطرح کرد و همچنین مستندات و مدارک جدید نیز به دادگاه ارائه شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: متهمان پرونده، همان اشخاصی هستند که عکس آنها با لباس تیم فوتبال سپاهان، شال سپاهان و منتشر و به کمیته انضباطی تحویل داده شده و شکی نیست که این افراد از جمله هواداران باشگاه سپاهان هستند. متهمان پرونده، ضمن ابراز ندامت، عکس‌هایی که پیش از این توسط معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه شده بود را تایید و اقرار کردند که عکس‌ها متعلق به خودشان بوده و در نتیجه هیچ بهانه، توجیه یا حرف و حدیث و عذر و بهانه‌ای باقی نمی‌ماند و مبرهن است که این افراد از هواداران باشگاه سپاهان هستند.

حسین‌پور شرفشاد در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: همان‌طور که در دادگستری فلاورجان پرونده به سرعت منتهی به صدور قرار جلب به دادرسی و سپس صدور کیفرخواست در دادسرا شده و جلسه رسیدگی نیز در دادگاه کیفری انجام شد، از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز انتظار می‌رود که در راستای مواد 50، 85، 86 و بند 3 ماده 87 مقررات انضباطی و ماده 6 آئین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران، در اسرع وقت تکلیف این پرونده را روشن کنند. ما هم به صورت مستمر، پیگیری برای رسیدن به بهترین نتیجه را ادامه می‌دهیم.

نظرات بینندگان