arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۷ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

کولر قابل حمل با جریان هوای سه بعدی+تصاویر

یکی از منحصر به فردترین محصولات تابستان ۲۰۲۱، کولر قابل حمل با جریان هوای سه بعدی  موسوم به "توراس" است که می‌توان به گردن آویخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از منحصر به فردترین محصولات تابستان ۲۰۲۱، کولر قابل حمل با جریان هوای سه بعدی  موسوم به "توراس" است که می‌توان به گردن آویخت.

    
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گجت فلاو، بسیاری از افراد از گرمای هوا فراری هستند. اما وقتی در محیط باز ورزش می‌کنیم یا راه می‌رویم چگونه باید خنک شویم؟ به نظر می‌رسد گجت توراس این مشکل را حل می‌کند.

کولر قابل حمل توراس  یک تهویه مطبوع شخصی قابل حمل است که می‌تواند دمای بدن شما را تنها در ۳ ثانیه کاهش دهد. این محصول حتی دارای رادیاتور Ku Peltier و جریان هوای سه بعدی است.

اکنون که تابستان گرمتر از همیشه به نظر می‌رسد، مطمئناً این راه حل ساده ضروری خواهد بود. بیایید نگاه دقیق تری به این گجت بیندازیم. با استفاده از این کولر گازی قابل حمل که دمای شما را با جریان هوای سه بعدی کاهش می‌دهد، می‌توانید با خیال راحت قدم بزنید.

هوای سه بعدی

با استفاده از فناوری Ku Peltier داخلی، این کولر، دما را در عرض چند ثانیه ۱۸ درجه کاهش می‌دهد. یکی از هیجان انگیزترین موارد در مورد کولر گازی قابل حمل توراس  استفاده از رادیاتور نیمه رسانای سرامیکی Ku Peltier است. این رادیاتور دارای تعداد زیادی گیرنده‌های حرارتی است که از آن‌ها برای تمرکز روی ناحیه گردن استفاده می‌کند. با توجه به اطلاعات  وب سایت این محصول، کولر قابل حمل می‌تواند بدن شما را خنک کرده و دمای آن را تا ۱۸ درجه کاهش دهد. این فرایند تنها در عرض چند ثانیه انجام می‌شود. در آن مرحله، دستگاه می‌تواند به کار خود ادامه دهد تا زمانی که آماده خاموش کردن آن باشید.

کولر

این کولر قابل حمل دارای طراحی جریان هوای سه بعدی با ۳۶ دریچه هوای مختلف است. در  این طرح از ۳۶ دریچه مختلف هوا استفاده می‌شود تا هوا را به سمت صورت و گردن شما ببرد و به توزیع سریع و یکنواخت هوای خنک در منطقه مورد نظر کمک می‌کند. طراحی جریان هوای سه بعدی همچنین از موتور ۵۰۰۰ دور در دقیقه برای تولید سه برابر حجم جریان هوا استفاده می‌کند و  سه تنظیم شدت هوا  را ارائه می‌کند.

کولر قابل حمل

این محصول دارای باتری لیتیومی ۴۰۰۰ میلی آمپری با کیفیت بالا است که می‌تواند تا ۸ ساعت کار کند و فقط در ۲.۵ ساعت شارژ می‌شود. این محصول برای افرادی که پیاده روی یا دوچرخه سواری می‌کنند بسیار مناسب است. این کولر گازی قابل حمل دارای طراحی تک سایز است که از لولا‌های قابل تنظیم استفاده می‌کند و در ۲ نوع رنگ مختلف ارائه می‌شود. قیمت این محصول  ۱۴۹ دلار است.

نظرات بینندگان