arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

محسن هاشمی: رویه ام در دوران شورای پنجم، براساس الگوی رفتاری و نگرش آیت الله هاشمی یعنی تلاش در جهت کاهش تنش و تخریب عملکرد دوره های گذشته بود / تخریب و دعواهای سیاسی به تضعیف اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می انجامد

محسن هاشمی گفت: رویه ای که بنده شخصا از ابتدا تا انتها، دوران شورای پنجم، براساس الگوی رفتاری و نگرش آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم، تلاش در جهت کاهش تنش وتخریب عملکرد دوره های گذشته در شورا و انجام وظایف خود بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس دوره پنجم شورای شهر تهران در جلسه تحلیف شورای ششم گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ شهر در کشور وجود دارد و بیش از ۷۵ درصد مردم کشور شهرنشین هستند لذا ایجاد ثبات اجتماعی و سیاسی در کشور اهمیت زیادی دارد.

محسن هاشمی افزود:  آغاز دوره مسئولیت مدیریت شهری جدید را تبریک بگویم و برای دوستان شورای ششم آرزوی موفقیت داشته باشم.

او گفت: شورای ششم و همین طور دولت سیزدهم امروز در شرایط دشوار اقتصادی واجتماعی تحلیف و فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی افزود: همانطور که دولت و شورای قبلی، می خواستند در ارزیابی عملکرد و قضاوت درباره آنها، شرایط ومشکلات خاص چهارسال گذشته در نظر گرفته شود، منصفانه است انتظارات از دوره جدید نیز با واقع بینی و در نظر گرفتن محدودیتها و بحرانهای فعلی کشور تعدیل شود و به سختی کار دوستان جدید توجه شود.

محسن هاشمی افزود: کارنامه دوره پنجم مدیریت شهری، شفاف ومشخص است وبصورت مکتوب نیز در روزهای آینده در معرض بررسی ونقد افکار عمومی قرار خواهد گرفت و امیدوارم نقاط مثبت عملکرد این شورا در دوره آینده تداوم یابد و نقاط کاستی جبران گردد.

او گفت: مهمترین دستاورد شورای پنجم، صیانت از شهر در ابعاد مختلف شهرسازی، محیط زیست، اقتصادی واجتماعی و بویژه اجرای تذکرات ورفع نگرانی های رهبرانقلاب بود و ایجاد شفافیت بود، که امیدواریم تداوم یابد

محسن هاشمی افزود: مهمترین کاستی، عدم تامین تجهیزات حمل ونقل عمومی بود که امیدواریم با هماهنگی و یکدستی که بین مجلس، دولت، شورا و سایر دستگاههای حاکمیتی در این دوره وجود دارد، این کاستی جبران گردد.

او گفت: رویه ای که بنده شخصا از ابتدا تا انتها، دوران شورای پنجم، براساس الگوی رفتاری و نگرش آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم، تلاش در جهت کاهش تنش وتخریب عملکرد دوره های گذشته در شورا و انجام وظایف خود بود.

محسن هاشمی افزود:  تخریب و دعواهای سیاسی بین مسئولان را تضعیف اعتماد عمومی وسرمایه اجتماعی کلیت نظام می انجامد و امیدواریم که در دوره جدید نیز با نگاهی مثبت وسازنده، انباشت تجربه ودانش در مدیریت شهری، کارامدی آن را افزایش دهد.

نظرات بینندگان