arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

دوربین‌های آیفون متحول خواهند شد

بر اساس اطلاعاتی جدید از فاکسکان، به نظر می‌رسد این شرکت به زودی  از روش جدید مونتاژ دوربین برای آیفون ۱۳ استفاده خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس اطلاعاتی جدید از فاکسکان، به نظر می‌رسد این شرکت به زودی  از روش جدید مونتاژ دوربین برای آیفون ۱۳ استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا،   گزارشی از The Elec، نشان می‌دهد که اپل روند تولید ماژول دوربین خود را تغییر می‌دهد. این گزارش توضیح می‌دهد که معمولاً اپل ماژول‌های دوربین از پیش مونتاژ شده را از تامین کنندگان خود خریداری کرده و سپس در تلفن‌های هوشمند مونتاژ می‌کند.

دوربین‌های آیفون

تا سال گذشته، اپل ماژول‌های دوربین دوگانه و سه گانه را از تامین کنندگان خود LG InnoTek، Sharp و O'Film تهیه کرده بود که از قبل مونتاژ شده اند. یک تامین کننده کره‌ای Hyvision System "تجهیزات بازرسی ماژول دوربین" را به فاکسکان عرضه می‌کند. این نوع تجهیزات برای بازرسی تراز محور‌های مختلف سنسور‌های دوربین استفاده می‌شود. این نشان می‌دهد که اپل دیگر به ماژول‌های دوربین دوگانه و سه گانه مونتاژ شده مجهز نخواهد بود، بلکه سنسور‌های دوربین جداگانه را خریداری می‌کند و خود مجموعه‌ها را تولید می‌کند.

اما اکنون این ماژول‌های دوربین را به صورت جداگانه تهیه کرده و کار مونتاژ را به Foxconn واگذار کرده است. این اقدام برای صرفه جویی در هزینه انجام می‌شود.

گفته می‌شود اپل قطعات کافی را از تولیدکنندگان خود برای تولید ۹۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۳ سفارش داده است. Elec اشاره می‌کند که این مقدار ۲۰ درصد بیشتر از مبلغی است که برای آیفون ۱۲ سفارش داده است.

نظرات بینندگان