arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

علی مطهری: ‏چرا ‎مجلس باید مصوبه‌ای خلاف منطق و منافع ملی در ارتباط با ‎آژانس داشته باشد که دولتها مجبور باشند پشت سر هم آن را نقض کنند؟ / قانونی که از روی لجاجت و برای انهدام برجام تصویب شود همین سرنوشت را دارد

علی مطهری نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: چرا مجلس باید مصوبه‌ای خلاف منطق و منافع ملی در ارتباط با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته باشد که دولتها مجبور باشند پشت سر هم آن را نقض کنند. خوشبختانه این بار دیگر روحانی نیست و رئیسی است‌. قانونی که از روی لجاجت و برای انهدام برجام تصویب شود همین سرنوشت را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی مطهری: ‏چرا ‎مجلس باید مصوبه‌ای خلاف منطق و منافع ملی در ارتباط با ‎آژانس داشته باشد که مجبور باشند پشت سر هم آن را نقض کنند؟ / قانونی که از روی لجاجت و برای انهدام برجام تصویب شود همین سرنوشت را داردعلی مطهری در توئیتی با انتقاد از مصوبه مجلس درارتباط با آژانس بین المللی انرژی اتمی نوشت: قانونی که از روی لجاجت و برای انهدام برجام تصویب شود همین سرنوشت را دارد. ‏

به گزارش «انتخاب»؛ علی مطهری نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در توئیتی در این باره نوشت: چرا مجلس باید مصوبه‌ای خلاف منطق و منافع ملی در ارتباط با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته باشد که دولتها مجبور باشند پشت سر هم آن را نقض کنند.

وی افزود: خوشبختانه این بار دیگر روحانی نیست و رئیسی است‌. قانونی که از روی لجاجت و برای انهدام #برجام تصویب شود همین سرنوشت را دارد.

نظرات بینندگان