arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

خبرهای جدید از باتری های قدرتمند در سری آیفون 13

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرهای جدید از باتری های قدرتمند در سری آیفون 13

باتری همواره یک چالش بزرگ در گوشی‌های آیفون بوده است. در سال‌های اخیر این موضوع بهبود زیادی داشته است و می‌توانیم در آیفون ۱۳ شاهد شکوفا شدن این تغییرات باشیم. گویا آیفون ۱۳ از باتری‌های بهتر و البته بزرگ‌تری استفاده کرده و حتی سیستم شارژ سریع‌تری به واسطه آداپتور ۲۵ واتی برای شما فراهم خواهد شد. مینگ چی کو که تحلیل‌گر ارشد اپل است، این موضوع را اثبات کرده و اذعان داشته است که آیفون ۱۳ از باتری بزرگ‌تری استفاده خواهد کرد. اپل راهی برای قرار دادن باتری‌های بزرگ‌تر در داخل آیفون پیدا کرده است و می‌خواهد که از مدارهای انعطاف پذیر در داخل گوشی استفاده کند.

عمر باتری بیشتر با خرید اقساطی آیفون 13

اپل سعی کرده است که مدارهای داخل گوشی را کمی با تغییر همراه کرده و فضای بیشاری برای افزایش ظرفیت باتری ایجاد کند. گزارش‌هایی هم مبتی بر ضخیم شدن همه مدل‌های آیفون ۱۳ به میزان ۰.۲۶ میلی‌متر وجود داشته است و این موضوع نسبت به ایفون ۱۲ پرو مکس می‌تواند بسیار جالب باشد. با توجه به اینکه تراشه جدید A15 Bionic در این گوشی استفاده خواهد شد، می‌توانیم شاهد کاهش مصرف انرژی در گوشی شده و ماندگاری بیشتری را از باتری شاهد باشیم. این تراشه کم مصرف، یکی از دلایل بزرگ اپل برای عمر باتری مناسب‌تر آیفون جدید هم بوده است.

همان‌طور که گفتیم، شما می‌توانید خرید اقساطی آیفون 13 را با بهترین شرایط از بازرگانی سیب انتظار داشته باشید. گویا میلی آمپر ساعت تمام مدل‌ها با افزایش چشم‌گیری روبرو شده و تخلیه شارژ آن‌ها نیز به کندی صورت خواهد گرفت. اگر به قیمت ایفون ۱۲ اپل توجه کرده باشید، متوجه می‌شود که یک روند مشخص در طی سال‌های اخیر برای آن برقرار بوده است و احتمالا با معرفی و عرضه گوشی‌های جدید، شاهد یک روند کاهشی در آن‌ها خواهیم بود. گوشی‌های جدید و قدیم آیفون را می‌توانید با شرایط اقساطی از بازرگانی سیب دریافت کرده و با یک مبلغ کمتر، اقدام به خرید کرده و آن را به‌صورت اقساطی نیز پرداخت کنید.

خبرهای جدید از باتری های قدرتمند در سری آیفون 13

ویژگی‌های باتری آیفون ۱۳

شایعاتی هم وجود داشته است که نسخه ارتقا یافته مگ‌سیف در آیفون‌های جدید ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند از آهن‌رباهای بسیار قوی‌تر در نسخه جدید استفاده کنند. این احتمال هم وجود دارد که سیستم فعلی توسعه یافته و شارژرهای وایرلس و کیف پول کارت هم دچار تغییر و تحولاتی شوند. در واقع، گمانه‌زنی‌ها در این راستا بوده است که اپل از کویل‌های شارژ بی‌سیم بزرگ‌تر استفاده کرده و آیفون ۱۳ را بدین ترتیب در شرایط بهتری قرار دهد. می‌دانیم که سری ۱۲ آیفون از شارژرهای ۲۰ واتی استفاده می‌کرد.

حال این روند تغییر پیدا کرده و آداپتورهای بهتر ۲۵ واتی نیز می‌توانند روند شارژ باتری‌های بزرگ آیفون ۱۳ را بهبود بخشند. این روند سبب می‌شود که خرید اقساطی آیفون 13 به صرفه‌تر از ایفون ۱۲ پرو مکس باشد. چرا که امکانات بیشتری از نظر مصرف انرژی در اختیار شما قرار داده و می‌توانید در سال‌های آینده از آن راضی‌تر باشید. در هر صورت، برای برخورداری از تمام این امکانات، می‌توانید از بازرگانی سیب اقدام کرده و خرید تمامی محصولات اپل، اعم از آیفون، آیپد، ایرپاد و اپل واچ را با شرایط ویژه اقساطی انجام داده و با پرداخت پیش پرداخت کمتر، امکان پرداخت آسان‌تر مابقی مبلغ را نیز خواهید داشت.

خرید اقساطی محصولات اپل از بازرگانی سیب

برای خرید محصولات اپل مانند اپل واچ و ایرپاد هیچ احتیاجی به پیش پرداختی نیست و تنها دارا بودن آیفون 8 به بالا و دسته چک صیاد برای خرید کافی است. اقساط این محصولات از 3 تا 12 متفاوت هستند. آیفون 13 و 12 نیز با پرداخت 40 درصد از مبلغ کل امکان پذیر خواهد بود، توجه داشته باشید تمام مراحل خرید در بازرگانی سیب به صورت حضوری خواهد بود.

نظرات بینندگان