arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

اطلاعاتی جدید از دوربین گوشی گلکسی S۲۲ منتشر شد

به گفته Ice Universe، سری گلکسی S۲۲ سامسونگ از دوربین‌های زیر نمایشگر استفاده نمی‌کند، این در حالی است که تا پیش از این در این باره صحبت می‌شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گفته Ice Universe، سری گلکسی S۲۲ سامسونگ از دوربین‌های زیر نمایشگر استفاده نمی‌کند، این در حالی است که تا پیش از این در این باره صحبت می‌شد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، سری گلکسی S۲۲ دارای دوربین زیر صفحه نمایش نخواهد بود. سامسونگ اولین گوشی خود را با UDC عرضه کرد که فقط با وضوح ۴ مگاپیکسل فیلم می‌گیرد و بیشتر برای تماس‌های ویدئویی استفاده می‌شود.

اگر واقعاً می‌خواهید با Z Fold۳ عکس سلفی بگیرید، می‌توانید از دوربین ۱۰ مگاپیکسلی روی صفحه جلد استفاده کنید (یا تلفن را باز کنید و از دوربین‌های اصلی استفاده کنید).

با توجه به آنچه می‌شنویم، گلکسی S۲۲ و S۲۲+ ارتقاء چشمگیری در دوربین‌های عقب خود خواهند داشت، از جمله سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین تلویزیونی ۱۲ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۳x واقعی (احتمالاً با فاصله کانونی متغیر) و ۱۲ مگاپیکسل اولترا ماژول گسترده.

 گوشی گلکسی S۲۲
نسخه اولترا دارای تنظیمات مشابه با نسخه قبلی خود است، هر چند با دوربین‌های تلویزیونی پیشرفته. هر دو دارای قابلیت زوم پیوسته خواهند بود، که از ۳x برای یکی و ۱۰x برای دیگری شروع می‌شود، به همراه سنسور‌های بزرگتر با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل.

دوربین‌های اصلی و فوق عریض ممکن است چند تغییر ایجاد کنند، اما این همه چیز است. همین امر در مورد دوربین ۴۰ مگاپیکسلی در جلو نیز صدق می‌کند.

نظرات بینندگان