arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۸ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰

استقلال و در نوردیدن مرز های حرفه ای گری! / آبی ها با مجیدی و مددی هیچ حال و آینده ای ندارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: حال استقلال خوب نیست؛ حال هوادارانش بدتر! اتفاقات عجیب رخ داده پیرامون این تیم بخصوص بر ملا شدن برخی حقایق تلخ ، نگرانی های زیادی را برای طرفداران آبی بوجود آورده است.
برای فوتبالدوستان ایرانی که اخبار و اتفاقات ورزش دنیا را رصد می کنند تجزیه و تحلیل آنچه در مشابه داخلی روی میدهد چندان مشکل نیست. آنها همین چندی پیش نحوه جدایی لیونل مسی از بارسا و پیوستنش به نیمار در پاریس را دیده اند! آنها از بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد هم با خبرند. آن هم با تمام جزییات .
کسی که کمترین اطلاعی از فوتبال داشته باشد می داند برای مذاکره و عقد قرار داد انتقال بازیکن بایستی طرف خریدار قدم بردارد نه اینکه آقای مجیدی به بهانه استراحت راهی دبی شده و برای ستاره تیمش بدنبال مشتری بگردد! یا اینکه مددی بدون در نظر گرفتن جایگاه مهمی که در راس یکی از بزرگترین باشگاههای آسیا دارد برای امضای قرارداد راهی امارات شود؟!
در فوتبال حرفه ای همه می دانند حساب بعضی بازیکنان از بقیه جداست، بعضی نفرات که خلاقیت داشته و به اصطلاح بازی را در می آورند. قایدی در استقلال حکم مسی در بارسلونا و رونالدو در رئال را داشت. این گوهر ارزنده از منظر فوتبالی و نه شاید رفتاری نباید به این سادگی از دست می رفت . او سرمایه استقلال و همینطور عصای دست مربیان برای بازی با الهلال بود ، قایدی هنوز در جمع آبی ها فرصت پیشرفت و بهتر شدن را داشت اما در یک توافق پشت پرده بین مدیر و مربی و دلال و بدون اینکه جایگزین مناسبی برای او جذب کرده و بازی مهم و حیثیتی برابر الهلال را در نظر بگیرند او را به ثمن بخس فروختند! آنها حتی نسبت به انتشار قرار داد منعقده با باشگاه الاهلی و شفاف سازی مفاد آن اقدام نمی کنند! آیا منافع و حقوق باشگاه در این انتقال رعایت شده است؟ تکلیف سهم استقلال از قرار دادهای بعدی قایدی چه می شود؟! اگر او را در آینده به باشگاهی بزرگ فروختند آیا مبلغ جدیدی عاید استقلال می شود؟!
استقلال یک تیم محلی یا خصوصی نیست که در آن هر کاری بخواهند بکنند و حسابی هم پس ندهند. اینجا فعلا یک باشگاه دولتی با دهها میلیون هوادار است که با نتایج این تیم زندگی می کنند. مصاحبه ها و موضع گیری های صورت گرفته از سوی عوامل فعلی و قبلی این باشگاه علیه یکدیگر هیچ دردی از دردهای کهنه استقلال را دوا نکرده و بیشتر نمکی ست که بر زخم ناسور هواداران پاشیده می شود .
این روزها که همه برای سخنوری و مصاحبه و استوری و‌ پست به صف شده اند یک نفر وعده پاسخگویی را به آینده موکول کرده است! او فرهاد مجیدی ست که حرف می زد و آتش به پا می کرد آن زمان که خاموشی صلاح بود و سکوت کرده است ، حالا که خاموشی خیانتی بزرگ است به انبوه هواداران آبی!
آیا نقش مستقیم در انتقال قایدی داشتن ، این سرمربی جوان را به سکوت وا داشته است؟!

نظرات بینندگان