arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

رئیس سازمان سنجش: خبر درخواست خروجم از کشور کذب است/ از هیج نهادی درخواست فرصت مطالعاتی نداشته ام

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی ادعای یک نماینده مبنی بر قصد وی در خروج از کشور را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ادعای احمد نادری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.

خدایی در این نامه با اشاره به نامه احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به دادستان کل کشور مبنی بر قصد خروج از کشور رئیس سازمان سنجش به بهانه فرصت مطالعاتی، آمده است: «با توجه به اینکه اینجانب تابحال درخواستی از دانشگاه محل استخدام و هیچ مرجع قانونی دیگری جهت فرصت مطالعاتی نداشته‌ام، این مطلب کذب محض است.»

رئیس سازمان سنجش در این نامه از قالیباف درخواست کرده است بر اساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نسبت به نشر اکاذیب از سوی این نماینده رسیدگی قانونی صورت گیرد.

احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار ممنوع الخروج شدن رئیس سازمان سنجش شده بود.

در بخشی از نامه نادری آمده است: نظر به تصویب قاطع نمایندگان مردم شریف ایران در صحن مجلس شورای اسلامی مبنی تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به شکایات و مستندات و بررسی‌های اولیه انجام شده نسبت به سوء عملکرد و تخلفات رئیس و مدیران این سازمان، متاسفانه باخبر شدیم آقای ابراهیم خدایی (رئیس سازمان) به بهانه فرصت مطالعاتی قصد خروج از کشور دارند.

همچنین شائبه خروج برخی از مدیران این سازمان نیز با عنایت به شکایات و تخلفات گسترده وجود دارد، لهذا خواهشمند است دستور مقتضی جهت ممنوع الخروج شدن ایشان را صادر فرمایید تا خللی در فرآیند تظلم خواهی مردم و صیانت از حقوق بیت‌المال رخ نداده و امکان فرار از بار مسئولیت و پاسخگویی برای این فرد میسر نگردد.»

نظرات بینندگان