arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

مهم‌ترین حوادث ترافیکی پایتخت در شبانه روز گذشته؛ از مرگ دو تَن تا آتش گرفتن ناگهانی اچ سی کراس

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته در تهران را تشریح کرد که از میان آن‌ها می‌توان به مرگ دو تن در تصادفات مرتبط با موتورسیکلت و آتش گرفتن یک دستگاه سواری اچ سی کراس اشاره کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته در تهران را تشریح کرد که از میان آن‌ها می‌توان به مرگ دو تن در تصادفات مرتبط با موتورسیکلت و آتش گرفتن یک دستگاه سواری اچ سی کراس اشاره کرد.

سرهنگ احسان مومنی  درباره مهم‌ترین تصادفات رخ داده در معابر پایتخت طی ساعات اخیر گفت: ساعت ۲۱:۴۵ شب گذشته یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده شرقی بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که ناگهان مقابل پایانه تهرانپارس با یک عابر پیاده برخورد کرد.

وی با بیان اینکه با حضور عوامل امدادی در محل، مرگ عابر پیاده تایید شد، گفت: کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را بی توجهی راکب موتورسیکلت به مسیر مقابل اعلام کردند.

مومنی همچنین از واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در بزرگراه شهید مدرس خبر داد و گفت: حوالی ساعت۱۸:۴۰ عصر دیروز یک دستگاه وانت نیسان که در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید مدرس بود بعد از عبور از پل صدر از مسیر خود منحرف شده و واژگون شد.

به گفته رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، در این حادثه راننده وانت دچار مصدومیت شد و ترافیک سنگینی هم در محدوده بزرگراه شهید مدرس ایجاد شد که با حضور عوامل پلیس راهور روانسازی و مدیریت ترافیک انجام گرفت.

وی ناتوانی راننده وانت نیسان در کنترل وسیله نقلیه را عامل وقوع این حادثه اعلام کرد.

حریق اچ سی کراس در بزرگراه یادگار امام
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از آتش گرفتن یک دستگاه سواری اچ سی کراس در بزرگراه یادگار امام هم خبر داد و در تشریح جزئیات آن به ایسنا گفت: حوالی ساعت ۲۰:۴۰ شب گذشته یک دستگاه سواری اچ سی کراس در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام بود که در محدوده شهید دادمان ناگهان دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله عوامل پلیس راهور و آتش نشانی در محل حاضر شدند، گفت: همزمان با اطفای حریق از سوی آتش‌نشانان، ماموران راهور نیز اقدام به روانسازی و مدیریت ترافیک کرده و پس از آن با انتقال خودرو از محل ماموریت پایان یافت.

مومنی درباره علت این حادثه نیز گفت: این موضوع از سوی کارشناسان فنی در حال بررسی است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در جاده حسن آباد هم خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته در محدوده گل حصار جاده حسن آباد روبروی کارخانه عقاب فوم دو دستگاه موتورسیکلت به شدت با هم برخورد کردند.

وی با اشاره به حضور عوامل امدادی در محل گفت: با حضور عوامل امدادی در محل متاسفانه مشخص شد که یکی از راکبین موتورسیکلت در دم جان خود را از دست داده است. همچنین دو تن دیگر دچار جراحت شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته مومنی، علت این حادثه در حال بررسی است اما لازم است که راکبان موتورسیکلت حتما کلاه ایمنی بر سر داشته باشند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید بین موتورسیکلت و پراید در بزرگراه نواب هم خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۱۷:۲۵ دیروز رخ داد و در حالی که یک دستگاه موتور سیکلت در حال حرکت در موقعیت شمال به جنوب بزرگراه نواب بود، با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد که همین موضوع سبب مصدومیت راکب موتورسیکلت و ایجاد ترافیک سنگین در محل شد.

مومنی با اشاره به تصادفات رخ داده گفت: در تمام این تصادفات و صدها مورد دیگر، ما همواره شاهد حضور تماشاگرانی هستیم که برای تماشا در مسیر توقف یا تجمع می‌کنند. موضوعی که هم روند امدادرسانی را دچار مشکل می‌کند، هم اخلال در ترافیک را افزایش داده و هم احتمال وقوع حوادث دیگر را بالا می‌برد. از این رو درخواست من از همه شهروندان این است که در صورت مشاهده تصادفات و حوادث ترافیکی از تجمع و توقف در محل پرهیز کرده و موقعیت را ترک کنند. تنها کاری که شهروندان می‌توانند انجام دهند، تماس با پلیس و مراکز امدادی و اعلام وقوع حادثه است.

 ایسنا

نظرات بینندگان