arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۱ - ۰۵ مهر ۱۴۰۰

منتظر یک طراحی مجدد بزرگ در سری آیفون ۱۴ باشید

سری آیفون ۱۳ در حال حاضر به شدت مورد توجه است و آیا  می‌دانید این به چه معناست؟ وقت آن است که پیش بینی کنیم مدل‌های جدید آیفون چگونه خواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سری آیفون ۱۳ در حال حاضر به شدت مورد توجه است و آیا  می‌دانید این به چه معناست؟ وقت آن است که پیش بینی کنیم مدل‌های جدید آیفون چگونه خواهند بود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا،   به گفته تحلیلگر ارشد اپل، مینگ چی کو، ما قبلاً اولین رندر‌های آیفون ۱۴ را مشاهده کرده ایم که سال آینده جایگزین نسخه آیفون ۱۳ می‌شود.

گفته می‌شود که اپل از Face ID فاصله می‌گیرد و از خوانشگر اثر انگشت استفاده می‌کند و در کناره گوشی نصب شده است (نه در صفحه نمایش). همچنین دوربین‌های پشتی هم تراز پشت هستند، چیزی که از زمان آیفون ۵s دیده نشده است.

همه مدل‌های  آیفون ۱۴ باید دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز LTPO OLED، باشند. سری ۱۴ می‌تواند اولین آیفونی باشد که از مرز  ۱۲ مگاپیکسل عبور می‌کند، مینگ چی کو،   سنسور‌های ۴۸ مگاپیکسلی را پیش بینی می‌کند (با قاب بینایی ۲.۵ میکرومتر پیکسل). حتی اگر این پیش بینی‌ها صد در صد درست نباشند، احتمالاً اپل در حال طراحی مجدد اصلی برای سال آینده است.

منتظر یک طراحی مجدد بزرگ در سری آیفون ۱۴ باشید

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل همچنین در حال توسعه یک تلفن جدید سطح پایه است. این باید یک مدل جدید آیفون SE باشد که اوایل سال آینده عرضه می‌شود. این گوشی ممکن است ظاهر قدیمی و پنل LCD خود را حفظ کند، هرچند باید از اتصال ۵G برخوردار باشد (نسل دوم SE تنها تلفن ۴G است که اپل هنوز در فروشگاه خود دارد).

انتظار می‌رود اپل نسخه مینی را از سری ۲۰۲۲ حذف کند و مدل وانیلی بزرگتر، آیفون مکس ۱۴  را جایگزین آن کند. این بدان معناست که تنها دو اندازه وجود دارد ۶.۱ اینچ و ۶.۷ اینچ، هر کدام در تنظیمات وانیلی و پرو موجود است.

البته یک سال کامل تا رونمایی از سری آیفون ۱۴ باقی مانده است و احتمالاً اپل هنوز در مراحل برنامه ریزی برای آن نسل است و پیکربندی‌های مختلف را آزمایش می‌کند. این بدان معناست که هیچ تصمیم طراحی نهایی نیست.

نظرات بینندگان