arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۱ - ۰۵ مهر ۱۴۰۰

تخت‌روانچی در واکنش به سخنرانی نخست وزیر اسرائیل: ایران‌هراسی در سازمان‌ملل به اوج خود رسید

«مجید تخت روانچی» نماینده ایران در سازمان ملل در پیام توییتری نوشت: «ایران هراسی در سازمان ملل به اوج خود رسید. سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران پر از دروغ بود. این رژیم در حالی که دارای صدها کلاهک هسته‌ای است در جایگاهی قرار ندارد که درباره برنامه صلح‌آمیز ما صحبت کند. و سکوت وی درباره فلسطین نشان دهنده عزم برای سلب حقوق فلسطینیان است».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«مجید تخت روانچی» نماینده ایران در سازمان ملل در پیامی در توییتر به سخنان ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت.

وی در این پیام توییتری نوشت: «ایران هراسی در سازمان ملل به اوج خود رسید. سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران پر از دروغ بود. این رژیم در حالی که دارای صدها کلاهک هسته‌ای است در جایگاهی قرار ندارد که درباره برنامه صلح‌آمیز ما صحبت کند. و سکوت وی درباره فلسطین نشان دهنده عزم برای سلب حقوق فلسطینیان است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی امروز خود در سازمان ملل مدعی شد که ایران درصدد نابودی رژیم صهیونیستی است و می‌خواهد بر منطقه مسلط شود و این کار را می‌خواهد با برنامه هسته‌ای خود به پیش ببرد.

به ادعای نفتالی بنت، ایران از همه خطوط قرمز درباره برنامه هسته‌ای خود از قبیل غنی‌سازی اورانیوم برای ساختن سلاح اتمی عبور کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس با انتقاد از «انفعال» بین‌المللی در خصوص نقض خطوط قرمز در خصوص برنامه هسته‌ای ایران ادعا کرد: «اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح اتمی دست یابد».

نظرات بینندگان