arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۰۸ مهر ۱۴۰۰

نبرد جدی آلبرتا با پزشکان شایعه پراکن حوزه کرونا

ایالت آلبرتا در ایالات متحده، موضع خود را در برابر پزشکانی که اطلاعات نادرست در مورد کرونا منتشر می‌کنند، سخت‌تر می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

ایالت آلبرتا در ایالات متحده، موضع خود را در برابر پزشکانی که اطلاعات نادرست در مورد کرونا منتشر می‌کنند، سخت‌تر می‌کند.
 
به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب به نقل از سی بی سی نیوز، کالج پزشکان و جراحان آلبرتا می‌گوید، شکایات علیه پزشکانی که تلاش‌ها را برای مبارزه با همه گیری کرونا تضعیف می‌کنند در اولویت قرار می‌دهد.


نهاد نظارتی پزشکان آلبرتا در حال بررسی روش‌هایی برای تسریع تحقیقات خود در مورد پزشکانی است که متهم به انتشار اطلاعات غلط یا درمان بیماران با دارو‌های اثبات نشده کرونا هستند.

دکتر اسکات مک لئود، ثبت کننده کالج پزشکان و جراحان آلبرتا، روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "فرآیند‌های ما ممکن است کند باشد، اما ما در حال بررسی راه‌هایی هستیم که می‌توانیم آن را تسریع کنیم. "

مک لئود ادامه داد:" سازمان ما، بررسی شکایات همه گیر را در اولویت قرار می‌دهد تا از محافظت از بیماران اطمینان حاصل کند. در صورت نادیده گرفتن هشدار‌های شفاهی، پزشکان مجازات خواهند شد. اگر کسی به طور کامل از هر نوع راهنمایی سرپیچی می‌کند و شیوه‌های بد درمان  و در معرض خطر قرار دادن افراد را  ادامه می‌دهد باید منتظر  پیگیری با  اعمال انضباطی و قانونی باشد. "

نبرد جدی آلبرتا با پزشکان شایعه پراکن حوزه کرونا

شکایت می‌تواند منجر به تحقیقات رسمی و در موارد نادر، دادگاهی برای تعیین گناه و مجازات شود. دادگاه‌ها می‌توانند منجر به محدودیت در توانایی پزشک برای تعلیق، یا از دست دادن مجوز فعالیت پزشک، جریمه یا دستور آموزش اضافی شوند. مک لئود گفت: "انتظار ما این است که پزشکان از علم پیروی کنند. "

دکتر لوئیس هوگو فرانچسکوتی، رئیس شورای CPSA روز چهارشنبه گفت که کالج تمایلی به مجازات پزشکان ندارد، اما ممکن است در برخی موارد چاره‌ای نداشته باشد. او گفت که پزشکان مغرور تأثیر مستقیمی بر موج چهارم کرونا دارند.

نظرات بینندگان