arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۳ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

ماجرای ضرب و شتم کارگر شهرداری خرمشهر / پاکنان: به دلیل اینکه حقوق و بیمه خود را مطالبه کردم، عضو شورای شهر به من حمله‌ور شد؛ از ناحیه چشم آسیب دیدم / عضو شورای شهر: کذب است؛ او مادرم را کتک زده

از صبح امروز تصاویر و فیلم‌هایی از زخمی شدن پاکبان خرمشهری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در این تصاویر یک کارگر خدمات شهری خرمشهر از ناحیه چشم مورد اصابت قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: از صبح امروز تصاویر و فیلم‌هایی از زخمی شدن پاکبان خرمشهری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در این تصاویر یک کارگر خدمات شهری خرمشهر از ناحیه چشم مورد اصابت قرار گرفته است.

این پاکنان در حالی که با لباس خونی بر روی تخت بیمارستان قرار داشت عنوان کرد که به دست یکی از اعضای شورای شهر خرمشهر آسیب دیده است او علت این اقدام را مطالبه حقوق و بیمه معوقه خود عنوان کرد.

ایاد کیانی می‌گوید: چلداوی عضو شورای شهر خرمشهر به دلیل اینکه حقوق و بیمه خود را مطالبه کردم، به من حمله‌ور شد و از ناحیه چشم آسیب دیدم.

عضوشورای شهر چی می گوید؟

اما عادل چلداوی عضو شورای شهر خرمشهر  اظهارات این پاکبان را تکذیب کرد.

وی در این رابطه اظهار کرد: بنده قویا اظهارات این پاکبان خرمشهری را تکذیب می‌کنم و برای این تکذیبه خود شهود دارم.

چلداوی افزود: در اصل درگیر این پاکبان با برادر بنده بود و علت درگیری نیز توهین و ضرب و شتم مادر بنده توسط این پاکبان بود که متاسفانه با چوب جارو به مادر پیر من ضربه زد.

عضو شورای شهر خرمشهر گفت: بنده در این درگیری حضور نداشتم و زمانی در محل حضور پیدا کردم که این ضرب و شتم صورت گرفته و برادر بنده به علت اینکه فحش‌های رکیک و ضربه خطرناک به مادرمان زده شده بود، با آن پاکبان وارد درگیری شد.

وی عنوان کرد: اکنون آن پاکبان از ما شکایت کرده و ما نیز به دلیل ضرب و شتم به مادرمان از او شکایت کردیم که البته به دنبال اصلاح ذات‌البین هستیم.

نظرات بینندگان