arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

سخنگوی شورای شهر: انتقال قطار مترو تهران به قم تنها با مجوز شورای شهر امکان دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره انتقال ۲ رام قطار از تهران به شهر قم، گفت: شهرداری برای هرگونه انتقال امکانات تهران، نیازمند مجوز شورای شهر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره انتقال ۲ رام قطار از تهران به شهر قم، گفت شهرداری برای هرگونه انتقال امکانات تهران، نیازمند مجوز شورای شهر است.

علیرضا نادعلی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره انتقال ۲ رام قطار به قم اظهار داشت: در جلسه صبح هم اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار بیشتر به ماجرای آبگرفتگی پرداختیم و فرصتی برای این مساله نشد.

وی با بیان اینکه درباره این مساله قول‌های مختلفی آمده است، گفت: انتظار من این است که مرکز اطلاع رسانی شهرداری به موقع اطلاع رسانی کند و اگر  امکاناتی باید به شهر دیگر برود باید شورا مجوز قانونی بدهد.

نادعلی درباره موضوع پیش آمده در صحن شورا و خروج یک عضو از صحن گفت: شهرداری در دوره حاضر انتخاب اعضای شوراست و اعضا وظیفه خود می‌دانند از آن حمایت کنند.

نادعلی گفت: به عنوان یک شهروند می گویم ما در حالی که می‌خواهیم کارهای مهم انجام دهیم باید مدارای بیشتری با هم داشته باشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به بازدید شب گذشته خود از مناطق ۱ و ۳ و ۵ شهرداری تهران، گفت: مراجعه های شهروندان به سامانه‌ها ثبت درخواست‌ها و شکایات کم شده و شاهد این بودم که نیروهای خدماتی شهرداری در برخی از تقاطع‌ها شیفتی درگیر هستند.

وی افزود: بسیاری از مناطق از هم اکنون برای برف روبی آماده هستند و تجهیزات خوبی در اختیار مناطق قرار گرفته است.

نظرات بینندگان