arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰

تماشا کنید: ۱۰۰ روز درجا / در صد روز اول دولت سیزدهم، چه تغییرات مثبتی در حوزه‌های سیاسی، بین‌الملل، اقتصادی، اجتماعی و ... رخ داده است؟

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از آغاز به کار دولت سیزدهم، تغییر خاصی در حوزه های سیاسی، اقتصادی و نیز بین الملل رخ نداده است. در این مدت، هنوز مذاکرات احیای برجام آغاز نشده و تنها گامی که در این راستا برداشته شده، تعیین تاریخ دور بعدی گفتگوهاست. این در حالی است که بر اساس اعلام روسیه، در ۶ دور قبلی مذاکرات، ۹۰ درصدِ راهِ رسیدن به توافق، عملا طی شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از آغاز به کار دولت سیزدهم، تغییر خاصی در حوزه های سیاسی، اقتصادی و نیز بین الملل رخ نداده است. در این مدت، هنوز مذاکرات احیای برجام آغاز نشده و تنها گامی که در این راستا برداشته شده، تعیین تاریخ دور بعدی گفتگوهاست. این در حالی است که بر اساس اعلام روسیه، در ۶ دور قبلی مذاکرات، ۹۰ درصدِ راهِ رسیدن به توافق، عملا طی شده بود. مسئولان دولت سیزدهم البته اصرار دارند که سیاست آنها، تمرکز بر روابط با همسایگان و توسعه ارتباطات با کشورهای منطقه با هدف خنثی سازی تحریم هاست؛ اما در این صد روز هیچ اتفاق در این حوزه نیز رخ نداده و دولت صرفا مذاکرات با عربستان را پیگیری می کند؛ یعنی همان مذاکراتی که در دولت قبل آغاز شده بود.

 

مشاهده ویدیو: 

نظرات بینندگان