arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۳ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰

امام جمعه مازندران: دوران مذاکرات ذلیلانه گذشته؛ امروز مذاکرات ما بسیجی است

امام جمعه مازندران با بیان اینکه دوران مذاکرات ذلیلانه گذشته است، گفت: امروز مذاکرات بسیجی است و مسئولان زیرباز ذلت شرط و شروهای تحریمی نخواهند رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دوران مذاکرات ذلیلانه گذشته است، گفت: امروز مذاکرات بسیجی است و مسئولان زیرباز ذلت شرط و شروهای تحریمی نخواهند رفت.

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری شاخصه بسیجی را تقوا دانست وگفت: بسیجی منهای تقوی یعنی بسیجی منهای بسیجی است از این‌رو بر ضرورت رعایت تقوی و دغدغه حلال و حرام در زندگی، انجام واجبات و دوری از محرمات تاکید می‌شود.

وی با اظهار اینکه فتنه‌ها دارای تاریکی و ظلمات است، افزود: از این رو جامعه اسلامی باید خود را برای مقابله با تاریکی‌های ناشی از فتنه‌ها آماده کرد و فتنه ۸۸ و بنزینی، فتنه رانت‌ها و رانتخواری ها از جمله توطئه‌ها است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، تقوای و درستکاری و انتظار فرج با صبر و بردباری را از جمله ویژگی‌های بسیج بیان کرد و گفت: رویش‌های جدید نیز همانند نسل‌های گذشته با همان روحیه بسیجی ادامه راه خواهند داد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به مناسبت‌های پیش روی از جمله شهادت شهیدان شهریاری و فخری زاده و شهید مدرس اظهار داشت: باید نمایندگی را برگزید که همانند شهید مدرس دارای شجاعت، استقامت و ایستادگی باشند.

امام جمعه ساری سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی را گرامیداشت و گفت: میرزا کوچک خان علیه ظلم پهلوی و نوکران دست نشانده اجانب ایستادگی و مقاومت کرد درحالی که در جنگل‌های آمل، کمونیست‌ها علیه مردم مظلوم و نظام مقدس جمهوری ایستادگی جنگ کردند و در نهایت شکست خوردند.

پرهیز از چیدن زودهنگام و رنگ آوری مرکبات

وی با اشاره به فصل برداشت مرکبات و نامناسب بودن قیمت‌ها و نبود بازار فروش گفت: الحمدالله پایانه محصولات کشاورزی در استان احداث شد که در خاورمیانه بی نظیر است و باید از این ظرفیت برای نگهداری و سورت استفاده کرد.

وی به باغداران توصیه کرد تا از چیدن زودهنگام میوه‌ها و رنگ آوری آن پرهیز کنند و آن را نوعی حرام خوری دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز دور جدید مذاکرات برجامی گفت: آمریکا از برجام خارج و آن را یکطرفه نقض کرده است و با این حال برای ما شرط و شروط می‌گذارد و تحریم‌های جدید اعمال می‌کنند که نشانه وقاحت آن است و تصور می‌کنند مذاکرات پیش رو مانند گذشته خواهد بود.

آیت الله محمدی لائینی به مسئولان توصیه کرد تا ببینند اگر دربرجام مفاد قانونی برای برخورد با نقض برجام وجود دارد، از طریق مجامع بین المللی برخورد و پیگیری کنند و اگر چنین چیزی درنظر گرفته نشده باشد، خیانت محسوب می‌شود.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه گذشته است، گفت: امروز مذاکرات ما بسیجی است و هرگز مسئولان زیربار ذلت شرط و شروط‌های تحریمی نخواهند رفت.

نظرات بینندگان