arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰

امام جمعه اصفهان: عزیزان ما جمعه قبل تجمع کردند؛ همه‌ هم متوجه کمبود آب شدند / ادامه دادن کار برای منافقان و ضدانقلاب فرصت فراهم می‌کند / مشخص است که اتفاقات امروز کار کشاورز نیست

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عزیزان ما در جمعه قبل تجمع کردند و همه‌ متوجه کمبود آب شدند، گفت: اما طبیعی است ادامه دادن کار برای منافقان و ضدانقلاب فرصت فراهم می‌کند و نباید ادامه پیدا می‌کرد، مشخص است که اتفاقات امروز کار کشاورز نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عزیزان ما در جمعه قبل تجمع کردند و همه‌ متوجه کمبود آب شدند، گفت: اما طبیعی است ادامه دادن کار برای منافقان و ضدانقلاب فرصت فراهم می‌کند و نباید ادامه پیدا می‌کرد، مشخص است که اتفاقات امروز کار کشاورز نیست.


آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان، در خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان اظهار داشت: مؤمن کسی است که دامنش را پاک نگه می‌دارد، مؤمن باید مواظب باشد دامنش آلوده به گناه نشود، هم مرد و هم زن.

وی با اشاره به سوره نور ادامه داد: خداوند هم به مردان و هم زنان دستور می‌دهد به نامحرم نگاه نکنند و دامنشان را به پاکی نگه دارند، چشم مقدمه ناپاکی دامن می‌شود، اگر این کار انجام شود پاک‌تر می‌مانند، یکی از واجبات عبادی ما پاک‌دامنی و عفت است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به سخنان امام خمینی در ۵ آذر و تاسیس سازمان بسیج مستضعفین، عنوان داشت: بسیج مستضعفین به این معناست که دست هر ضعیفی را بگیرند، بسیج یعنی ارتش مخلص خدا.

امام جمعه اصفهان افزود: همه ما اگر بسیجی باشیم باید افتخار کنیم که هم خودمان را آماده کردیم در مقابل دشمن بایستیم و هم در داخل با عطوفت و همدلی زندگی کنیم، بسیج یعنی همان چیزی که خداوند همراهان پیامبر را‌ معرفی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: مومن کسی که است که خودش را به زحمت می‌اندازد تا بقیه راحت زندگی کنند، همانطور که بسیجیان ما هستند، خداوند تاسیس بسیج را به دل امام انداخت.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه عزیزان ما در جمعه قبل تجمع کردند و همه‌ متوجه کمبود آب شدند، گفت: اما طبیعی است ادامه دادن کار برای منافقان و ضدانقلاب فرصت فراهم می‌کند و نباید ادامه پیدا می‌کرد، مشخص است که اتفاقات امروز کار کشاورز نیست.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مشکل آب به گونه‌ای نیست که یک روزه حل شود، تصریح کرد: بعضی می‌گویند ۱۰۰ روز از دولت گذشت و کاری نشد، اولا که این دولت وعده ۱۰۰ روزه نداده بود، ثانیا چه کسی گفته کاری انجام نشد، سوءمدیریت‌های قبل یک‌دفعه جمع نمی‌شود.

نظرات بینندگان