arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی اصفهان: وضعیت ‌اصفهان آرام است / عده ای که اقدام به آتش زدن چادرهای کشاورزان کرده بودند امروز هم خساراتی به اشجار، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و .. وارد کردند / نسبت به برخورد قانونی با آنها اقدام می شود / یکی از ماموران پلیس با ضربات متعدد چاقو مجروح شده

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون‌ وضعیت ‌اصفهان آرام است، گفت: کشاورزان ‌با هوشمندی صف خود را از فرصت‌طلبان جدا کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون‌ وضعیت ‌اصفهان آرام است، گفت: کشاورزان ‌با هوشمندی صف خود را از فرصت‌طلبان جدا کردند.

 سردار میراحمدی در تشریح آخرین وضعیت شهر اصفهان اظهار داشت: هم‌اکنون وضعیت شهر اصفهان آرام است و بحمدالله با همدلی بین دستگاه‌های امنیتی، شرایط خوبی را در شهر شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی اصفهان با قدردانی از مردم اصفهان و کشاورزان زحمتکش که با هوشمندی صف خود را از فرصت‌طلبان جدا کردند، افزود: دستگاه‌ها‌ی امنیتی به ویژه پلیس با تفکیک این قشر، به سهولت توانست افراد فرصت‌طلب و ضدانقلاب را که اموال عمومی‌ را تخریب کرده بودند ‌شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه با اراده‌ای که بین دستگاه‌های امنیتی وجود دار‌د برخورد قاطعی با این افراد خواهد شد، تصریح کرد: با درایتی که در این ماجرا صورت گرفت با کمترین هزینه این عملیات را اداره کردیم اما ‌با توجه به سنگ‌پرانی و بعضا استفاده از مواد منفجره علیه نیروهای انتظامی، متاسفانه تعدادی از همکاران ما مجروح شدند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه مردم هم توسط این دچار جراحات سطحی شدند، ادامه داد: ‌یکی از ماموران پلیس که با ضربات متعدد چاقو مجروح شده بود، تحت عمل جراحی چند ساعته قرار گرفت و هم اکنون بستری است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در مبادی شمالی ورودی اصفهان 7 قبضه سلاح کمری کلت و وینچستر را شناسایی کردیم.

وی افزود: عده ای که با فرصت طلبی اقدام به آتش زدن چادرهای کشاورزان کرده بودند، امروز نیز در محل تجمع پایان یافته کشاورزان حضور یافتند و خساراتی به اشجار، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و .. وارد کردند. تصاویر و مستندات رفتار این عده موجود است و نسبت به برخورد قانونی با آنها اقدام می شود.

 سردار میراحمدی افزود: شمار معدودی از این افراد بازداشت شده اند.

نظرات بینندگان