arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

چگونه بهترین لپ تاپ گیمینگ را انتخاب کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 چگونه بهترین لپ تاپ گیمینگ را انتخاب کنیم؟

لپ تاپ‌ های گیمینگ به دلیل داشتن سخت افزارهایی مانند پردازنده گرافیکی RTX 3080، نمایشگرهای بزرگ با نرخ تازه سازی فوق العاده سریع و موارد دیگر، به طور خودکار برای کارهای تخصصی بسیاری قابل استفاده هستند.

این لپ تاپ‌ها اکثرا باریک‌تر هستند و وزن سبکی دارند؛ بنابراین برای حمل و نقل آن‌ها کمتر به مشکل می‌خورید و بدون هیچ مشکلی می‌توانید آن‌ها را در کوله پشتیتان قرار دهید.

مطمئنا انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ بین گزینه‌های بسیاری که وجود دارد سخت است؛ ما این مشکل را با آماده کردن یک لیست کوتاه اما جامع برای شما حل کرده‌ایم. همچنین روش‌های انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ را به شما می‌گوییم تا دستگاهی را انتخاب کنید که تا سال‌ها بتوانید علاوه بر بازی، برای کارهای تخصصی دیگر نیز استفاده کنید.

روش انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ

انتخاب و خرید لپ تاپ برای بازی، زمانی آسان است که از نظر بودجه مشکلی نداشته باشید؛ تهیه یک لپ تاپ بازی عالی وقتی بودجه شما محدود است کمی پیچیده می‌شود.

جدیدترین دستگاه‌ها در عین ارزان‌تر شدن، از سری Nvidia RTX 3000 برخوردارند و به اندازه هر کامپیوتر بازی دیگری توانایی دارند. با این حال، برخی از قطعات قدرتمندتر یا ارزان‌تر از بقیه هستند؛ در حالی که برخی لپ تاپ‌های AMD Ryzen کمی ارزان‌تر هستند.

کارت‌های گرافیک انویدیا همچنان در زمینه عملکرد پادشاه هستند، اگرچه کارت RTX به نوع تجربه بازی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، RTX 3060 یک رقیب فوق‌العاده میان رده با قدرت زیاد برای بازی‌های 1080 P است؛ البته اگر کیفیت 4K را می‌خواهید یک RTX 3070 یا بالاتر راه حل شما است.

لپ تاپ های بازی زیادی وجود دارند که حافظه 8 گیگابایتی DDR4 دارند با این حال، اگر زیاد بازی می‌کنید، حداقل 16 گیگابایت برای روان‌ترین تجربه پیشنهاد می‌شود.

موارد دیگری که باید به آنها توجه کنید میزان فضای ذخیره سازی، نوع نمایشگر، نوع و تنوع پورت ها است. عمر باتری نیز اهمیت بسیاری دارد، به خصوص اگر قصد دارید در حال حرکت بازی کنید. برای مورد آخر نیز اگر ظاهر لپ تاپ برایتان اهمیت بالایی دارد، به این فکر کنید که نور RGB چقدر ظاهر زیبایی به دستگاهتان می‌دهد.

Asus ROG Zephyrus G15

سری Asus ROG Zephyrus بهترین لپ‌تاپ‌های بازی را تولید کرده است و ROG Zephyrus G15 جدید بهترین  گزینه آن‌ها است. مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین سری‌های AMD Ryzen و Nvidia RTX 3000 فوق العاده قدرتمند است و می تواند شما را در سخت‌ترین بازی‌ها همراهی کند. اگر یک لپ‌تاپ گیمینگ با عملکرد بالا می‌خواهید که با قیمت مقرون به صرفه بتوانید خریداری کنید، هیچ چیز بهتر از این لپ‌تاپ نیست.

چگونه بهترین لپ تاپ گیمینگ را انتخاب کنیم؟

Asus TUF Dash F15

خط TUF ایسوس برای کاربرانی که به دنبال لپ تاپ مقرون به صرفه هستند، مناسب است. به عنوان مثال، Asus TUF A15 سال گذشته بسیار درخشان بود و در عین حال همه چیز را برای گیمرهای مقرون به صرفه در دسترس نگه داشت. Asus TUF Dash F15 بازگشته است تا این مقرون به صرفه بودن را حفظ کند و در عین حال استحکام بی‌نظیری را نیز ارائه دهد. این پردازنده‌های اینتل تایگر لیک، پردازنده‌های گرافیکی موبایل Nvidia GeForce RTX 3000 و صفحه‌نمایش 240 هرتزی 1080P را بدون هزینه اضافی به ارمغان می‌آورد و در عین حال بدنه‌ای سبک، نازک و بادوام دارد.

Lenovo Legion 7 (Gen 6)

لپ‌تاپ فوق‌العاده‌ای که عملکرد خیره‌کننده‌ای را در کل ارائه می‌دهد؛ Lenovo Legion 7 (نسل 6) ثابت کرده است که ارزش قیمت بالای خود را دارد. این لپ تاپ یک غول گران قیمت است که تنها حدود سه ساعت عمر باتری دارد؛ بنابراین اگر عمر باتری بیشتری نیاز دارید، گزینه‌ی مناسبی برای شما نخواهد بود. جدا از عملکرد بی‌نظیر آن در بازی، شما همچنین مجموعه‌ای از گزینه‌های نورپردازی RGB و تعداد زیادی پورت شامل سه USB، سه USB-C، یک HDMI 2.1 و دو پورت DisplayPort 1.4 هستید؛ بنابراین هرگز به هاب جداگانه نیاز نخواهید داشت.

چگونه بهترین لپ تاپ گیمینگ را انتخاب کنیم؟

شما می‌توانید برای بررسی قیمت و خرید لپ تاپ گیمینگ از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

 

 

نظرات بینندگان