arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

سفر رئیس موساد به واشنگتن / هاآرتص: «داوید بارنئا» اطلاعات تازه ای از برنامه هسته ای ایران در اختیار کاخ سفید قرار می دهد

رسانه های اسرائیلی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که رئیس سازمان موساد به منظور رایزنی و در میان گذاشتن اطلاعات تازه در باره برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران با مقام های آمریکایی به این کشور سفر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رسانه های صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که رئیس سازمان موساد به منظور رایزنی و در میان گذاشتن اطلاعات تازه در باره برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران با مقام های آمریکایی به این کشور سفر می کند.

 در همین پیوند روزنامه «هاآرتص» نوشت که «داوید بارنئا»، رئیس موساد امروز (۱۴ آذر ۱۴۰۰) به واشنگتن سفر می کند و هدف از این سفر تشویق مقام های کاخ سفید به افزایش تحریم ها علیه ایران است.

این نشریه صهیونیستی سفر بارنئا را بسیار مهم اعلام کرده و ادامه است که رئیس موساد اطلاعات تازه ای از برنامه هسته ای ایران در اختیار کاخ سفید قرار خواهد داد.

به نوشته رسانه های رژیم صهیونیستی، ایران و برنامه های هسته ای تهران محور اصلی رایزنی رئیس موساد با مقام های آمریکایی خواهد بود.

این منابع نوشته اند که بارنئا همچنین از مقام های آمریکایی خواهد خواست تا به دنبال توافق موقت با ایران نروند و در مقابل تحریم ها را تشدید کنند.

در همین پیوند نیز نشریه «یدیعوت آحارنوت» نوشت که رئیس موساد در واشنگتن به آمریکایی ها خواهد گفت که در صورت دستیبابی به توافق با ایران، اسرائیل به کوشش های خود برای متوقف کردن برنامه های هسته ای تهران ادامه خواهد داد.

نظرات بینندگان