arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۰۸ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

صبحانه خبری / اول صبح این خبرها را از دست ندهید / نامه فیفا به ایران درباره حضور زنان در ورزشگاه / اظهارات تازه رحیم پور ازغدی علیه «ر»! / دلار ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

نامه فیفا به ایران درباره حضور زنان در ورزشگاه
در نامه فدراسیون جهانی فوتبال به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که به نوعی یادآوری تعهدات معاون وزیر ورزش و سرپرست سابق فدراسیون فوتبال تاکید شده که در تمامی مسابقات فوتبال در ایران اعم از مسابقات ملی، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همینطور رقابت‌‎های داخلی باید اجازه ورود بانوان صادر شود.

اردوغان در حال بررسی اخراج اعضای اخوان المسلمین مصر از ترکیه
العربیه نقل از منابع خود نوشت آنکارا تصمیم گرفته برخی از فعالیت های اعضای اخوان المسلمین مصر در ترکیه را متوقف کند و همچنین در حال بررسی اخراج اعضای اخوان از ترکیه است. بنا به گفته منابع العربیه، آنکارا قصد دارد در اواخر سال جاری میلادی مذاکرات با مصر را از سر بگیرد و ترکیه به مصر اطلاع داده است که تعدادی از شروط قاهره برای از سر گیری روابط را به صورت مرحله به مرحله اجرا خواهد کرد.

تیم کارشناسان ایران در وین ماندند
وزیر امور خارجه ایران گفت: ما برای اینکه جدیت خود را در مذاکره نشان دهیم، حتی در حالی که همه هیئت ها به پایتخت‌هایشان بازگشتند، دستورالعمل ما این بود که رئیس تیم مذاکره کننده به همراه یک یا دو نفر برای مذاکره برگردند اما تیم کارشناسان ارشد ما در وین حضور داشته باشند.

اظهارات تازه رحیم پور ازغدی علیه «ر»!
حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک سخنرانی گفت: پس از انقلاب مسئولی در ایران داشتیم که آرزو داشت در راهرو دستشویی سازمان ملل با رئیس جمهور آمریکا دست بدهد، اول اسمش «ر» بود!

دلار ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان
دیروز قیمت دلار ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان و هر یورو ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان بفروش می‌رسید. همچنین  در بازار متشکل ارزی هر دلار ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر یورو ۳۱ هزار ۷۰۰ تومان قیمت گذاری شده بود.

قالیباف: اجازه ندادم نامه حمایت از کاندیداتوری رئیسی در مجلس قرائت شود
رییس مجلس شورای اسلامی، تحول در حکمرانی را از ملزومات کشور دانست و در مورد انتقاد یکی از دانشجویان از نامه حمایت نمایندگان از کاندیداتوری رئیسی گفت: اینکه در مجلس نامه بنویسند و از کسی حمایت کنند، این کار پسندیده نیست حتی برای هر کس که انجام بدهیم. این نقد شما وارد است و من اجازه ندادم که آن نامه از تریبون مجلس خوانده شود.

آخرین آمار کرونا در ایران
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ۷۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۲۷۷ نفر رسید.

 

نظرات بینندگان