arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۳ - ۰۸ دی ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره‌ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۸ دی ۱۳۷۷: اخوى محمد گفت، چند روز پیش خانه‌اش را دزد زده

خاطرات آیت الله هاشمی: اخوى محمد، [رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی]آمد. گفت، چند روز پیش خانه‌اش را دزد زده و مقدارى طلا و پول برده است؛ از شیوه عمل، دزد را آشنا به وضع خانه مى‌فهمند. از سفرهاى بى‌مورد اخوى احمد انتقاد داشت و توضیحى از برنامه‌هاى کارگزاران در انتخابات شورا‌ها داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

آقايان [مسعود روغنی] زنجانى، [رییس مؤسسه عالي پژوهش در برنامه‌ريزي و توسعه] و دكتر [محمد] طبيبيان آمدند. نسخه‌هایى از پژوهش‌هاي مركز تحقيقات آوردند؛ منجمله تحقيقى كه دربارة آثار استفاده از 30 ميليارد دلار ارز خارجى در برنامه اول كه نتايج كارساز مهمى داشته و از ركود اقتصادى و بى‌توجهى به امور اقتصادى در دولت حاضر و توجه يك بُعدى به سياست، اظهار نگرانى‌كردند.

مديران شركت‌هاى هواپيمايى غيردولتى، [ماهان، آسمان، کیش‌ایر، کاسپین، بنیاد قشم و پیام] آمدند. مشكلات‌شان را گفتند؛ به ‌خاطر گران‌شدن ارز و كم شدن مسافر، ضرر مى‌دهند و براى جلب مساعدت بانك مركزى و گمرک و.... استمداد كردند

اخوى محمد، [رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی] آمد. گفت، چند روز پيش خانه‌اش را دزد زده و مقدارى طلا و پول برده است؛ از شيوه عمل، دزد را آشنا به وضع خانه مى‌فهمند. از سفرهاى بى‌مورد اخوى احمد انتقاد داشت و توضيحى از برنامه‌هاى كارگزاران در انتخابات شوراها داد.

افطار به خانه آمدم. عفت، منزل آقاى [سیدکاظم] بجنوردى، میهمان بود. افطارى تهيه‌كرده بود. فاطى و سارا و كاظم [مرعشی] هم موقع افطار بودند. فاطى، [رییس بنیاد بیماری‌های خاص]، خوشحال بود كه اعتبار خوبى در كميسيون‌هاى مجلس، براى بيماران خاص تصويب شده و برعكس، محسن [مدیرعامل شرکت متروی تهران]، گله دارد كه بودجه يارانه بهره‌بردارى از مترو را حذف كرده‌اند.

نظرات بینندگان