arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۰ - ۱۹ دی ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره‌ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۱۸ دی ۱۳۷۷

خاطرات آیت الله هاشمی: در منزل بودم. با مطالعه قرآن و خاطرات [نورالدین] كيانورى ، [دبیرکل حزب توده ایران] گذشت. عصر به عفت در چيدن سفره افطار و آوردن ميوه از زيرزمين كمك كردم. هر روز براى پذيرایى همه بچه‌ها، افطار تهيه مى‌كند؛ كار مشكلى است. امروز شيرين خانم كه روزهاى ديگر به كمك مى‌آيد، نيامده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

در منزل بودم. با مطالعه قرآن و خاطرات [نورالدین] كيانورى ، [دبیرکل حزب توده ایران] گذشت. آيت‌الله خامنه‌اى اقامه جمعه كردند. دربارة وزارت اطلاعات و قتل‌هاى اخير، بحث خوبى داشتند، اما در شأن رهبرى نبود. رسانه‌هاى خارجى با طرح جدي مسأله قتل‌ها و وزارت اطلاعات، تبليغات وسيعى را راه انداخته‌اند و هدف‌شان تضعيف رهبرى و نهادهاى امنيتى است.

بچه‌ها در بيمارستان دى، به عيادت آشيخ محمد [هاشمیان] رفتند. پروستات عمل كرده است. فائزه، سارا و مونا را براى خوردن روزه با عذر شرعى، به كرج برد و خودش را براى ادامه روزه، قبل از ظهر به تهران رساند. عصر به عفت در چيدن سفره افطار و آوردن ميوه از زيرزمين كمك كردم. هر روز براى پذيرایى همه بچه‌ها، افطار تهيه مى‌كند؛ كار مشكلى است. امروز شيرين خانم كه روزهاى ديگر به كمك مى‌آيد، نيامده بود.

نظرات بینندگان