arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۲ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

سردار حاجی زاده: در جلسه فرماندهان سپاه با روحانی، همه به او گفتیم فکر نکن همیشه می‌توانی این حرف را بزنی و ما هم سکوت کنیم؛ گفتیم این حرف ها قابل تحمل نیست / رهبری صحبت که می کرد، روحانی هفته ی بعدش موضع می گرفت؛ سپاه را هم تخریب می کرد

«در آن جلسه که ما رفتیم پیام جلسه این بود و همه این را گفتیم که آقای روحانی ما کمک شما هستیم. آدم نباید خودزنی کند. ما توان و امکانی داریم می‌خواهیم به دولت شما کمک کنیم. برای ما مهم نیست کدام دولت باشد هر دولتی باشد وظیفه می‌دانیم کمک کنیم.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفتگویی با روزنامه کیهان به بیان جزئیات دیدار چهار سال پیش فرماندهان عالی رتبه سپاه با حسن روحانی رئیس جمهوری سابق پرداخته است.

به گزارش «انتخاب»؛ سردار حاجی زاده می گوید: «در دولت دوم آقای روحانی جلسه‌ای با او گرفتیم. سردار جعفری فرمانده کل سپاه بود. حاج قاسم سلیمانی بود. بنده بودم. چند نفری به آنجا رفتیم. آن جلسه برای چه بود؟ جلسه خیلی صریح و تند بود.

وی افزود: «حاج قاسم مخالف دیپلماسی نبود. مخالف آن چیزی که در سطح کشور تأیید شده و تصویب شده نبود. در واقع نه موافق بود و نه مخالف. ایشان مخالف وابستگی و سازش بود. می‌گفت: از این طریق به جایی نمی‌رسید. در آن جلسه حاج قاسم با آقای روحانی خیلی صریح حرف زد.»

سردار حاجی زاده اضافه کرد: در جلسه‌ای که رفتیم اتفاقاً برای همین موضوع بود. اگر یادتان باشد رهبری صحبتی می‌کرد هفته بعد آقای روحانی موضع می‌گرفت، سپاه را تخریب می‌کرد، هر روز به خودی‌ها حمله می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: در آن جلسه که ما رفتیم پیام جلسه این بود و همه این را گفتیم که آقای روحانی ما کمک شما هستیم. آدم نباید خودزنی کند. ما توان و امکانی داریم می‌خواهیم به دولت شما کمک کنیم. برای ما مهم نیست کدام دولت باشد هر دولتی باشد وظیفه می‌دانیم کمک کنیم. دیدید در بحران‌هایی که پیش آمد مانند سیل و زلزله و مسائل مختلف واقعاًً سپاه پای کار بود. آدم نیروی خودش را نمی‌زند؛ این چه حرفی است که شما می‌زنید! بعد هم گفتیم اگر این حرفها را بزنید برای ما قابل تحمل نیست. شما هر روز مخالفتی می‌کنید. دفاع از انقلاب و ملت و نظام و رهبری خط قرمز ما است فکر نکن همیشه می‌توانی این حرف را بزنی ما هم سکوت کنیم.

فرمانده نیروی هوای فضای سپاه گفت: عین جمله حاج قاسم این بود که گفت: آقای روحانی! می‌خواهی مسیر احمدی‌نژاد را بروی؟ تو هم می‌خواهی مثل او بشوی؟ مردم به تو رأی داده‌اند و رئیس‌جمهور شدی بیا دست به دست هم دهیم کمک کنیم کشور را درست کنیم. برای چه خودزنی می‌کنی؟ برای چه هر روز به خودمان حمله می‌کنی؟ بیا مشکلات را حل کنیم.

نظرات بینندگان