arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۲۳ دی ۱۴۰۰

معاون پارلمانی رئیس جمهور: در کوتاه مدت نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد / در سال‌های اخیر برخی مسئولان از اصول انقلاب فاصله گرفتند / چشم امید همه آزادی خواهان جهان به انقلاب اسلامی است

محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اوضاع کشور در سال‌های گذشته خوب نبوده و در کوتاه مدت نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد، اما سران قوا در تلاش هستند تا مشکلات کمتر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبرگزاری حوزه: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اوضاع کشور در سال‌های گذشته خوب نبوده و در کوتاه مدت نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد، اما سران قوا در تلاش هستند تا مشکلات کمتر شود.

سید محمد حسینی، ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند با تاکید بر اینکه تاریخ انقلاب و سیره شهدا باید تبیین شود تا منافقین و ضد انقلاب نتوانند واقعیت را وارونه جلوه دهند، اظهار داشت: دشمن در حالی خود را مدافع حقوق بشر معرفی کند که بزرگترین جنایت‌ها را انجام دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: شهدای روحانی در دو جبهه علم و رزم، مجاهدت و تلاش داشتند و با روحیه انقلابی و جهادی در دوران دفاع مقدس نیز در جبهه‌ها به نقش آفرینی می‌پرداختند.

حسینی به سابقه انقلابی مردم نهاوند اشاره کرد و گفت: نهاوند از گذشته فرزندانش را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، که گروه انقلابی ابوذر در سال ۵۲ و سال‌های خفقان رژیم ستم شاهی، نمونه‌ای از رشادت‌های فرزندان این خطّه است.

وی به ۱۷ شهید روحانی نهاوند اشاره کرد و خاطر نشان کرد: شهیدان آیت الله قدوسی و آیت الله حیدری نمونه‌های بارز شهدای روحانی هستند که یار صادق امام راحل و نهضت انقلاب اسلامی بودند و با تأسیس مدرسه حقانی برای آینده نظام اسلامی کادر سازی کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه به ویژگی‌های شهید آیت الله حیدری هم اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان همواره مورد وثوق امام راحل بودند و در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی با خدمات ارزنده ماندگار شد.

وی، برگزاری یادواره‌ها را مهم و اثر گذار ذکر کرد و یادآور شد: برای نسل جوان و نوجوان بایستی حقایق انقلاب اسلامی بازگو شود و یاد و خاطره شهدا برای جوانان تبیین شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اوضاع کشور در سال‌های گذشته خوب نبوده و در کوتاه مدت نمی‌شود همه مشکلات را حل کرد، اما سران قوا در تلاش هستند تا مشکلات کمتر شود.

وی عنوان کرد: نباید ناامید باشیم و با کار جهادی و با همراهی مردم با عزت و مقاوم ایران اسلامی بتوانیم مشکلات را کمتر کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در سال‌های اخیر برخی مسئولان از اصول انقلاب فاصله گرفتند و برخی دولتمردان به خاطر مسائل شخصی و دور شدن از اهداف انقلاب نتوانستند مشکلات را حل کنند.

وی بیان داشت: در مذاکرات تیم مذاکره کننده ما با صراحت حرف خودشان را مبنی بر برداشتن تحریم‌ها اعلام کردند و به طرف‌های مقابل این موضع را اعلام کردند.

حسینی افزود: در مقطع جدید باید کم کاری‌ها جبران شود و در سیاست خارجی، اقتصاد، فرهنگ و دیگر بخش‌ها باید این مشکلات و کم کاری‌ها را جبران کنیم.

وی در پایان یادآور شد: چشم امید همه آزادی خواهان جهان به انقلاب اسلامی است و باید ما با همت و تلاش همگان و با عنایت شهدا کار کنیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

نظرات بینندگان