arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

رئیسی: لزوم خدمت خالصانه و تلاش همه‌جانبه برای رفع مشکلات مردم / هیئت دولت تلاش کنند با تبیین و تشریح نقاط قوت و موفقیت‌های خود هیچ ضعف و نارسایی در عملکرد نداشته باشند

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت با تأکید بر لزوم خدمت خالصانه و تلاش همه‌جانبه برای رفع مشکلات مردم، گفت: اعضای هیئت دولت ضمن تبیین و تشریح نقاط قوت و موفقیت‌های خود در بخش‌های مختلف بویژه در زمینه معیشت و تأمین کالاهای اساسی، تلاش کنند هیچ ضعف و نارسایی در عملکرد نداشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور گفت: همه دستگاه‌ها در حیطه مسئولیت‌های خود باید تلاش کنند تا زندگی و رفت و آمد معلولین در سطح شهر و ادارات تسهیل شود.

 حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت با تأکید بر لزوم خدمت خالصانه و تلاش همه‌جانبه برای رفع مشکلات مردم، گفت: اعضای هیئت دولت ضمن تبیین و تشریح نقاط قوت و موفقیت‌های خود در بخش‌های مختلف بویژه در زمینه معیشت و تأمین کالاهای اساسی، تلاش کنند هیچ ضعف و نارسایی در عملکرد نداشته باشد.

وی در ادامه توجه و صیانت از محیط زیست را وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: رعایت مسائل زیست‌محیطی برای همه دستگاه‌ها ضروری است، اما حوزه محیط زیست نیز باید برای برون‌رفت از مشکلات راهکار داشته باشد و موجب توقف بی‌دلیل پروژه‌ها نشود.

رئیس‌جمهور با اشاره به راه‌اندازی تورهای گردشگری ویژه معلولین گفت: همه دستگاه‌ها در حیطه مسئولیت‌های خود باید تلاش کنند تا زندگی و رفت و آمد معلولین در سطح شهر و ادارات تسهیل شود و تهیه وسیله نقلیه مناسب برای این عزیزان از جمله وظایفی است که بر عهده دولت است.

حجت‌الاسلام رئیسی افزود: میراث فرهنگی گنج‌های گرانبهایی هستند که باید برای عصرها و نسل‌های آینده حفظ شود لکن توجه به حفظ میراث فرهنگی موجود در بافت‌های فرسوده نباید موجب اخلال در زندگی مردم شود.

وی همچنین دستور داد اعتبار پیمانکاران بازسازی مناطق زلزله‌زده هرمزگان تأمین شود تا آن‌ها با سرعت فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

رئیس‌جمهور در ادامه بر تقویت همکاری و گسترش روابط خارجی به ویژه با کشورهای همسایه و حوزه آمریکای لاتین تأکید و اظهار کرد: اکنون ظرفیت‌های گسترده‌ای برای توسعه روابط خارجی با کشورهای منطقه و حوزه آمریکای لاتین ایجاد شده است که باید با فعال کردن این ظرفیت‌ها منافع ملت تأمین شود و وزرا باید با جدیت طرح‌های مشترک را پیگیری و اجرایی کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی در ابتدای سخنان خویش ضمن تسلیت رحلت حضرت ام‌البنین(س) با تجلیل از جایگاه این بانوی بزرگوار، اظهار کرد: حضرت ام‌البنین(س) غیر از جایگاه مادر و همسر شهید بودن نقش مهمی در ماندگاری و رساندن پیام عاشورای حسینی داشتند.

نظرات بینندگان