arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰ / جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال مسدود شد/ بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های غرب و شمال غرب کشور / پلیس: مردم سفر‌های خود را به تعویق بیندازند

وزارت راه و شهرسازی گزارش داد که جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به علت ریزش برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزارت راه و شهرسازی گزارش داد که جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به علت ریزش برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

به گزارش «انتخاب»، جاده‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین رشتترافیک روانی دارند، اما در تمام مسیر‌های منتهی به شمال بارش باران و برف گزارش شده است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین - کرج در محدوده پل فردیس واقع در شهر کرج سمگین گزارش شده است.

از سوی دیگر در جاده‌های استان‌های لرستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل کردستان، گیلان، زنجان، کرمان، همدان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز و تهران بارش باران و برف و همچنین در جاده‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش باران گزارش شده است.

نیمه شب گذشته نیز معاون عملیات ترافیک پلیس راه کشور با اعلام اینکه این روز‌ها شرایط مناسبی برای سفر نیست از شهروندان خواست سفر‌های خود را تا مساعد شدن شرایط آب و هوا به تعویق بیندازند.

سرهنگ سیاووش محبی در یک ارتباط زنده تلویزیونی درباره محور‌های مسدود شده نیز گفت: در استان کردستان محور دهگلان، حسین آباد، بانه، قوپان، سقز، بانه و در استان سیستان و بلوچستان محور ایرانشهر و در استان هرمزگان محور جاسک و همچنین در بیشتر محور‌های روستایی و فرعی در استان‌های دیگر بسته شده است.

وی به رانندگانی که قصد مسافرت در این روز‌ها را دارند توصیه کرد در محور‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ داشته باشند چرا که به گفته او تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و پلیس در محل‌ها حضور دارد و اجازه تردد نخواهد داد.

نظرات بینندگان