arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۳ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره‌ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۱ بهمن ۱۳۷۷: از تصمیم مهم ملک حسین تا ادامه محاکمه بیل کلینتون

خاطرات آیت الله هاشمی: در گزارش‌ها، تصميم ملك حسين، [پادشاه اردن]، به تعويض وليعهدش مهم است. تاكنون برادرش [شاهزاده حسن] بود و معروف است كه بناست فرزندش [عبدالله] را وليعهد كند و سرد برخورد كردن در مراسم استقبال را ناشى از اين مى‌دانند. ادامه محاكمه [بیل] كلينتون، [رییس‌جمهور آمریکا]، در سناى آمريكا، مسأله مهم ديگر جهانى است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

تا ساعت یازده در منزل كار كردم. به لتيان رفتيم. عفت و خانم نقاش، آقارضا مرعشى [برادرهمسرم] و فرشته خانم هم بودند. شب، جمعى ديگر از بچه‌ها آمدند. تلفنى با آشيخ محمد [هاشمیان] صحبت شد كه فردا ناهار به لتيان بيايد؛ هنوز دوران نقاهت را مى‌گذراند.

در گزارش‌ها، تصميم ملك حسين، [پادشاه اردن]، به تعويض وليعهدش مهم است. تاكنون برادرش [شاهزاده حسن] بود و معروف است كه بناست فرزندش [عبدالله] را وليعهد كند و سرد برخورد كردن در مراسم استقبال را ناشى از اين مى‌دانند. ادامه محاكمه [بیل] كلينتون، [رییس‌جمهور آمریکا]، در سناى آمريكا، مسأله مهم ديگر جهانى است.

امروز عصر، همراه محافظان به ارتفاعات شمال لتيان رفتيم. دو سه ساعت، در ارتفاعات لتيان كه براى شهر مركز كشور [= پایتخت] در نظر گرفته شده بود، كوه‌پيمايى‌كرديم. درختكارى مرتبى شده است؛ خيلى باصفا است. سرماخوردگى دارم و با مُسكن مى‌گذرانم.

نظرات بینندگان