arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

ذوالفقارنسب: در شرایط فعلی استعفا بهترین کار بود / برخی از جدایی من از پرسپولیس خوشحال می‌شوند

رییس مستعفی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی دیدم نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم، استعفا را بهترین کار دیدم و امیدوارم سایر نفرات هیات‌مدیره بتوانند شرایط مالی باشگاه را بهبود بخشند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس مستعفی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی دیدم نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم، استعفا را بهترین کار دیدم و امیدوارم سایر نفرات هیات‌مدیره بتوانند شرایط مالی باشگاه را بهبود بخشند.

بیژن ذوالفقارنسب در مورد استعفایش از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایط فعلی استعفا را بهترین تصمیم دیدم و امیدوارم با این استعفایم موافقت شود چرا وقتی شرایط را دیدم به این موضوع پی بردم که شاید نتوانم در بخش درآمدزایی و مالی به باشگاه کمک کنم و به همین خاطر استعفا دادم.

وی افزود: این قهرمانی‌ها در سال‌های اخیر به سادگی رقم نخورده است و این روند نیز باید حفظ شود. وقتی کنار تیم آمدیم دیدیم که مشکلات زیادی وجود دارد برای مثال زمین تمرین که یک رکن اساسی در فوتبال است را پرسپولیس ندارد.

رییس هیات مدیره مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان هم حق و حقوقشان را می‌خواهند.   آنها خانواده دارند و تنها راه درآمدی شان همین فوتبال است. الان نیم فصل تمام شده و تا کنون تنها حدود ۲۰ درصد از قراردادشان را دریافت کردند که شاید این موضوع امروز به ۲۵ درصد برسد. این شرایط اصلا خوب نیست.

ذوالفقار نسب در مورد اینکه آیا انتقاداتی که علیه او مطرح شد، دلیل استعفایش بود، یا خیر، می‌دانم که برخی از رفتنم از پرسپولیس خوشحال می‌شوند اما این دلیل استعفایم نبود. از هیچ کس و هیچ چیز هم ناراحت نیستم و وقتی دیدم که نمی‌توانم کمک کنم استعفا دادم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما مشاور وزیر قبلی و فعلی ورزش و جوانان در بخش فوتبال هستید. آیا پیش از حضور در پرسپولیس از مشکلات خبر نداشتید، تصریح کرد: مشکلات را می‌دانستم اما خیلی مشکلات زیادی وجود دارد. برای مثال یک دروازه‌بان بعد از پنج سال حضور در ایران این باشگاه را ترک کرد. در حالی که می‌شد او را حفظ کرد اما مطالبات او پرداخت نشد تا به فیفا برود و شکایت کند. دیر یا زود هم باید مطالبات او پرداخت شود. مطالبات اوساگونا هم آمده است.

ذوالفقارنسب تاکید کرد: دیگر آن زمان نیست که بگوییم کل باشگاه پرسپولیس صندوق عقب ماشین علی پروین است. امروز باشگاه نیاز به تشکیلات دارد.

وی در مورد اینکه آیا با توجه به شناختی که از مشکلات دارید در غیاب شما اعضای جدید هیات مدیره باشگاه می‌توانند مشکلات را حل کنند، گفت:  راستش را بخواهید قبل از حضور در هیات مدیره سه نفر از آنها را نمی‌شناختم اما شنیدم که آنها افراد قوی در جذب اسپانسر هستند و امیدوارم بتوانند در درآمدزایی برای پرسپولیس قوی ظاهر شوند.

 

نظرات بینندگان