arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۵۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰

صف‌های طولانی در ایرانشهر؛ قیمت نان ۱۰ هزار تومان شد / نماینده مجلس: مردم باید پارتی داشته باشند تا بتوانند در این شهر نان بخرند

نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت‌های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه از آوردن آرد به ایرانشهر امتناع می‌کنند، افزود: عدم مدیریت در مجموعه‌های محلی و منطقه‌ای هم مزید بر علت شده است تا مردم با قیمت ۱۰ هزار تومان نان تهیه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت‌های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه از آوردن آرد به ایرانشهر امتناع می‌کنند، افزود: عدم مدیریت در مجموعه‌های محلی و منطقه‌ای هم مزید بر علت شده است تا مردم با قیمت ۱۰ هزار تومان نان تهیه کنند.

عبدالناصر درخشان در خصوص وضعیت مناطق محروم در سیستان و بلوچستان، گفت: زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان مشکلات بسیار زیادی دارد؛ جاده‌های اصلی این منطقه جزو غیراستانداردترین جاده‌های کشور است و حتی یک پل هم ندارد. من از دولت و متولیان می خواهیم که برای این جاده فکری کنند؛ اما تمامی جاده‌های روستایی به خاطر سیل از بین رفته و ما تماشاگر هستیم.

او در ادامه افزود: از سوی دیگر در دلگان، که قطب تولیدات کشاورزی منطقه است، تمام زمین‌ها و محصولات کشاورزی به دلیل سیل نابود شد و بایستی انگیزه‌ای به کشاورزان بدهیم که به کشت و فعالیت های کشاورزی بپردازند اما عدم توجه دولت به این موضوع، بی انگیزگی را در کشاورزان ایجاد می کند که پیامدهای جبران ناپذیری به همراه دارد و برای جبران خسارت سیل،۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتند و فعلا در حد شعار است و باید اجرایی شود.

نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس با اشاره به قیمت نان در این منطقه، گفت: موضوع دیگر این است که در ایرانشهر مردم بایستی پارتی داشته باشند تا بتوانند نان از نانوایی خریداری کند؛ قیمت یک عدد نان به ۱۰ هزار تومان رسیده است و صف‌های طولانی را در نانوایی‌ها شاهد هستیم.

درخشان خاطرنشان کرد: شرکت‌های حمل و نقل به دلیل افزایش هزینه حمل و نقل، از آوردن آرد به حوزه انتخابیه امتناع می‌کنند و عدم مدیریت در مجموعه‌های محلی و منطقه‌ای هم مزید بر علت شده است. انتظار داریم که دولت توجه جدی تری در این زمینه داشته باشد چراکه نان کمترین نیاز و تغذیه هر فردی است و این عادلانه نیست که مردم از حداقل خوراک هم محروم باشند.

نظرات بینندگان