arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۱

مجریان پتروشیمی میانکاله همچنان در تلاشند! / طومارنویسی و جمع آوری امضا در حمایت از پتروشیمی میانکاله در نماز جمعه بهشهر

درحالیکه قوه قضائیه و دولت دستور توقف پروژه میانکاله را داده اند، اما مسئولان پروژه به نظر همچنان در حال فعالیتند. در نمازجمعه امروز بهشهر، عده‌ای در حمایت از پروژه پتروشیمی میانکاله مشغول جمع آوری امضا پای طومار بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجریان پتروشیمی میانکاله همچنان در تلاشند! / طومارنویسی و جمع آوری امضا در حمایت از پتروشیمی میانکاله در نماز جمعه بهشهردر نمازجمعه امروز بهشهر، عده ای در حمایت از پروژه پتروشیمی میانکاله مشغول جمع آوری امضا پای طومار بودند.

به گزارش«انتخاب»؛ درحالیکه قوه قضائیه و دولت دستور توقف پروژه میانکاله را داده اند، اما مسئولان پروژه به نظر همچنان در حال فعالیتند.

در تازه ترین اقدام در جهت ادامه پروژه، برخی افراد در نمازجمعه بهشهر طوماری در حمایت از پتروشیمی مذکور نوشته و در حال جمع آوری امضا برای آن بودند.

لازم به ذکر که پتروشیمی میانکاله پس از کلنگ زنی در اسفند ماه، با مخالفت افکار عمومی و حامیان محیط زیست مواجه شد. به دنبال اعتراضات، دولت و قوه قضائیه دستور توقف این پروژه را دادند.

نظرات بینندگان