arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

واکنش پیروز حناچی به تعدیل نیرو‌ها در شهرداری تهران: این افراد با تحصیلات عالی و مرتبط در دانشگاه‌های برتر برای مدیریت شهری سرمایه محسوب می‌شوند

پیروز حناچی شهردار سابق تهران، در توئیتی نوشت: در دوره گذشته مدیریت شهری با هیچ مدیر و پرسنلی بدلایل سیاسی قطع همکاری نشد. اما امروز با شگفتی مطلع شدم تعداد زیادی از پرسنل شهرداری که در دوره‌ی قبل استخدام شده و به شهر خدمت کرده‌اند، بدلایل سیاسی و سلیقه‌ای در فهرست تعدیل قرار داده شده‌اند. ‏این افراد عموما دارای تحصیلات عالی و مرتبط در دانشگاه‌های برتر هستند و برای مدیریت شهری سرمایه محسوب می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیروز حناچی، شهردار سابق تهران، در توئیتی به تعدیل نزدیک به ۳۰۰ نفر در شهرداری تهران واکنش نشان داد.


حناچی در این باره نوشت: ‏در دوره گذشته مدیریت شهری با هیچ مدیر و پرسنلی بدلایل سیاسی قطع همکاری نشد. اما امروز با شگفتی مطلع شدم تعداد زیادی از پرسنل شهرداری که در دوره‌ی قبل استخدام شده و به شهر خدمت کرده‌اند، بدلایل سیاسی و سلیقه‌ای در فهرست تعدیل قرار داده شده‌اند.

وی افزود: ‏این افراد عموما دارای تحصیلات عالی و مرتبط در دانشگاههای برتر هستند و برای مدیریت شهری سرمایه محسوب می شوند.

گفتنی است که چندی پیش خبری منتشر شد که شهرداری تهران در اقدامی حیرت‌انگیز و ناگهانی، حقوق دهها نفر از نیروهای قراردادی جذب‌شده در دوره پنجم را به‌یکباره و بدون اطلاع قبلی قطع کرده است. این تعداد، نزدیک به ۳۰۰ نفر برآورد شده است.

 
نظرات بینندگان