arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

وزارت ورزش: دریافت سند خانه برای ضمانت اعزام ورزشکاران به خارج صحت ندارد

در هفته‌های اخیر شاهد پناهندگی ۴ ورزشکار ایرانی بودیم. آن‌ها معمولاً وقتی از طرف تیم ملی به مسابقات خارجی اعزام می‌شوند در پایان مسابقات محل اقامت تیم ملی را ترک و بعد از چند روز خبر پناهندگی خود را تایید می‌کنند. در همین رابطه محسن معتمد کیا سرپرست روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار توییتی نوشت: "درباره ادعای گرفتن سند خانه برای اعزام ورزشکاران از معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان استعلام گرفتم که این موضوع را تکذیب کردند بنابراین از ورزشکاری برای اعزام به خارج از کشور سند خانه بعنوان ضمانت گرفته نمی‌شود."
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست روابط عمومی وزارت ورزش گفت: سند خانه به عنوان ضمانتنامه ورزشکاران اعزامی نیست.

در هفته‌های اخیر شاهد پناهندگی 4 ورزشکار ایرانی بودیم. آنها معمولاً وقتی از طرف تیم ملی به مسابقات خارجی اعزام می شوند در پایان مسابقات محل اقامت تیم ملی را ترک و بعد از چند روز خبر پناهندگی خود را تایید می کنند.

در همین رابطه صحبت‌های زیادی مطرح است که از ورزشکاران برای اعزام ضمانت نامه معتبر مانند سند ملکی دریافت می شود. در صورتی که ورزشکار اعزامی به کشور بازنگردد، ضمانت‌نامه‌اش به اجرا گذاشته می‌شود.

در همین رابطه محسن معتمد کیا سرپرست روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار توییتی دریافت سند خانه برای ضمانتنامه اعزام را تکذیب کرد.

محسن معتمد کیا در توییتی نوشت: "درباره ادعای گرفتن سند خانه برای اعزام ورزشکاران از معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان استعلام گرفتم که این موضوع را تکذیب کردند بنابراین از ورزشکاری برای اعزام به خارج از کشور سند خانه بعنوان ضمانت گرفته نمی‌شود."

 

نظرات بینندگان