arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

اعتراض مشتریان چینی به چتر‌های لوکس 'گوچی - آدیداس'؛ چتری که چکه می‌کند / گوچی: برای استفاده تزئینی است

تبلیغات چتر آفتابی گران قیمتی که جزو مجموعه‌ای است که دو برند 'گوچی' و 'آدیداس' با هم تولید کرده‌اند به دلیل اینکه ' در باران چکه می‌کند'، واکنش گسترده‌ای در میان کاربران چینی شبکه اجتماعی 'ویبو' ایجاد کرده است. شرکت گوچی در توضیحش درباره این چتر گفته است " ضد آب نیست، ضد آفتاب است و برای استفاده تزئینی. "
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بی بی سی: تبلیغات چتر آفتابی گران قیمتی که جزو مجموعه‌ای است که دو برند 'گوچی' و 'آدیداس' با هم تولید کرده‌اند به دلیل اینکه ' در باران چکه می‌کند'، واکنش گسترده‌ای در میان کاربران چینی شبکه اجتماعی 'ویبو' ایجاد کرده است.

شرکت گوچی در توضیحش درباره این چتر گفته است " ضد آب نیست، ضد آفتاب است و برای استفاده تزئینی."

تبلیغات این چتر که قرار است فروشش به قیمت ۱۳۲۹ پوند از ماه آینده در چین شروع شود، به صورت آنلاین آغاز شده است و کاربران چینی کارزاری در شبکه‌های اجتماعی علیه قیمت بالای این چتر و ضد آب نبودن آن شروع کرده‌اند.

هشتگ اعتراضی به قیمت بالای این چتر و ناکارآمد بودنش در شبکه اجتماعی 'ویبو' بیشتر از ۱۴۰ میلیون نفر بیننده داشته است.

شرکت‌های گوچی و آدیداس به پرسش بی‌بی‌سی درباره این موضوع پاسخ نداده‌اند . ولی سخنگوی گوچی در پکن به مجله 'کیجینگ' گفته است که این چتر برای "استفاده روزانه سفارش نمی‌شود." او گفته است که این چتر ارزش کلکسیونی دارد و مناسب است تا به عنوان لوازم جانبی روزانه استفاده شود.

کشور چین بازار مهمی برای برندهای لوکس محسوب می‎شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها چین در سه سال آینده به بزرگترین بازار کالاهای لوکس تبدیل خواهد شد.

نظرات بینندگان