arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

نماینده مجلس: دولت نمی‌تواند از اجرایی شدن افزایش حقوق بازنشستگان ممانعت کند/ دلیل تاخیر در این کار احتمالا عدم فروش اموال دولت در ابتدای سال بوده

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش حقوق بازنشستگان قانون مجلس است و دولت نمی‌تواند از اجرایی شدن آن ممانعت کند و باید انجام دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش حقوق بازنشستگان قانون مجلس است و دولت نمی‌تواند از اجرایی شدن آن ممانعت کند و باید انجام دهد.

جبار کوچکی‌نژاد درباره تعلل در اعمال افزایش حقوق بازنشستگان گفت: بر اساس قانون در همان تبصره یک مجلس شورای اسلامی اجازه فروش ۱۲ هزار میلیارد اموال به دولت جهت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان داده شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس قانون فاصله افزایش حقوق باید بین بازنشستگان و شاغلین ۹۰ درصد باشد، دولت اقدام خواهد کرد و افزایش حقوق انجام خواهد شد.

وی درباره اینکه وزیر اقتصاد اعلام کرد تاکنون این مسئله در صحن دولت مطرح نشده است تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان چه می‌شود، بیان کرد: قانون مجلس است و دولت نمی‌تواند از اجرایی شدن آن ممانعت کند و باید انجام دهد.

کوچکی‌نژاد درخصوص این‌که ۲ ماه از سال جدید گذشته است اما افزایش حقوق بازنشستگان اعمال نشده است، اظهار داشت: دولت به دلیل این‌که در ابتدای سال قرار داشتیم شاید فروش اموالی نداشته است و باید از این به بعد این کار را انجام دهند.

نظرات بینندگان