arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

اطلاعیه سپاه: ترور سرهنگ پاسدار صیاد خدایی توسط عوامل وابسته به استکبار جهانی / تسنیم: تروریست‌ها دو نفر بودند

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای، از شهادت مدافع سرافرازحرم، سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد. این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این مدافع سرافراز حرم به خانواده معظم وی، تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین، پیش‌بینی و در حال انجام است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اطلاعیه سپاه: ترور سرهنگ پاسدار صیاد خدایی توسط عوامل وابسته به استکبار جهانیروابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای، از شهادت مدافع سرافرازحرم، سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

به گزارش «انتخاب»؛ روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم، افزود: عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم «سرهنگ پاسدار صیاد خدایی» هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این مدافع سرافراز حرم به خانواده معظم وی، تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین، پیش‌بینی و در حال انجام است. 

عوامل ترور دو نفر بودند

تسنیم نوشت: حوالی ساعت 16:30 امروز شهید حسن صیاد خدایی در مقابل منزلش در کوچه غلامیان در خیابان مجاهدین اسلام (نزدیک میدان بهارستان) و در داخل خودرو‌ی شخصی‌اش (پراید سفید رنگ) به شهادت رسید.

عوامل ترور که دو نفر بودند، پس از این اقدام تروریستی سوار بر موتور محل واقعه را ترک کرده‌اند. با این حال نیروهای امنیتی بر اساس سرنخ‌هایی که وجود دارد در جستجوی آنان هستند.

نماینده دادستانی نیز در محل حاضر است و همه جزییات و آثار ترور به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خودروی شخصی شهید به همراه برخی جزییات دیگر برای بررسی‌های بیشتر به نهادهای انتظامی و امنیتی منتقل شده است.

نظرات بینندگان