arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۱
آیا اسرائیلی ها پوتین را در مورد ایران متقاعد کردند؟

پوتین انکار هولوکاست را محکوم کرد/شیمون پرز: مطمئنم که روسیه تهدید ایران را تحمل نمی کند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با پوتین گفت: اسرائیل و روسیه توافق دارند که گسترش سلاح هسته ای توسط ایران خطری بزرگ برای ما و جهان محسوب می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شیمون پرز، رییس جمهور رژیم صهیونیستی در مراسم افتتاح بنای یادبود برای ادای احترام به سربازان روسی کشته شده در جنگ جهانی دوم گفت: روسیه در شرایط کنونی می تواند سهم تعیین کننده برای ایجاد صلح در خاورمیانه داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از تایمز اسرائیل، این مراسم نیز با حضور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برگزار شد.

رهبر اسرائیل گفت که این بنای یادبود نه فقط یادبود قهرمانی بلکه یک چراغ امید خواهد شد. پرز همچنین از مردم روسیه برای پیروزی در جنگ جهانی دوم ابراز سپاسگذاری کرد.

وی افزود: روسیه تهدیدات را می شناسد و ثابت کرده است که با رژیم های شرور می جنگد. من مطمئن هستم که روسیه تهدید ایران را تحمل نمی کند.

در ادامه پوتین رئیس جمهور روسیه ضمن محکوم کردن انکار هولوکاست، گفت:  تغییر تاریخ جفا در حق نسل آینده است و ما باید از حقایق و واقعیت های تاریخی حفاظت کنیم.

وی افزود: هولوکاست رویدادی تراژدیک بود و ما باید از هر گونه تلاش افراد برای توجیه ایدئولوژی نازی ها جلوگیری کنیم.

همچنین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با پوتین گفت: اسرائیل و روسیه توافق دارند که گسترش سلاح هسته ای توسط ایران خطری بزرگ برای ما و جهان محسوب می شود.

به نوشته ی هاارتص، مقامات اسرائیلی امیدوارند که پوتین را متقاعد به پیوستن به تلاش ها علیه ایران هسته ای کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
11
104
هیچوقت نه به تعریف و تمجیدهای اینا توجه کنید نه به انتقاداشون... کار خودمون اگه درست و روی برنامه باشه همه چی درست میشه.یدالله فوق ایدیهم.ولی بشرط اینکه واقعا برای خدا باشه نه با شعار خدا دوستی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
1
108
روسیه ومخصوصا پوتین
مصداق بارز شریک دزد ورفیق قافله
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
4
85
اون وقت دكتر هي پاشه بره مسكو!
نظرات بینندگان