arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

مجازات متخلفان متروپل آبادان باید عبرتی برای کارشکنان باشد

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: همه کسانی که به درستی بر روند ساخت ساختمان متروپل آبادان نظارت نکردند باید به نحوی مجازات شوند تا عبرت بزرگی برای کارشکنان در کشور باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر :معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: همه کسانی که به درستی بر روند ساخت ساختمان متروپل آبادان نظارت نکردند باید به نحوی مجازات شوند تا عبرت بزرگی برای کارشکنان در کشور باشد.

 محسن رضایی صبح امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به ریزش ساختمان متروپل آبادان تاکید کرد: همه کسانی که در این حادثه دخالت داشته و مسبب وقوع آن بودند باید بدون مماشات مجازات شوند.

وی افزود: پیمانکار، شهرداری و همه ناظران و مسئولانی که به درستی بر روند ساخت ساختمان متروپل آبادان نظارت نکردند باید به نحوی مجازات شوند تا عبرت بزرگی برای همه کسانی باشند که دست به تخلف در کشور می‌زنند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور ادامه داد: اکنون با وزیر کشور به محل حادثه آمدیم و پس از بررسی حادثه نیز به زودی سازماندهی بهتری در منطقه ایجاد خواهد شد.

رضایی گفت: امکانات لازم باید بیشتر شود و باید یک فرماندهی دقیق‌تری در منطقه ایجاد شود تا تقسیم کار بهتری صورت گیرد و آوارها با سرعت بیشتری برداشته شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر کشور و معاون اقتصادی رئیس جمهور بامداد سه شنبه به منظور بررسی حادثه ساختمان متروپل، وارد آبادان شدند.

کار ساخت برج‌های دو قلوی متروپل به‌عنوان بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه پزشکی، اداری، تفریحی، تجاری و پارکینگ طبقاتی آبادان در منطقه جنوب غرب خوزستان که در مراحل پایانی قرار داشت و بنا به دلایل فنی، متوقف شده بود، روز گذشته پیش فرو ریخت.

در این راستا تاکنون ۸ نفر دستگیر شدند و برخورد قانونی و قاطعانه با سایر متخلفان همچنان ادامه دارد.

 

نظرات بینندگان