arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

رییس هلال‌احمر: امدادگران سرعت عملیات در ساختمان متروپل آبادان را بیشتر کرده‌اند تا سریعتر به زیرزمین برسیم / ساختمان مجاور نیز شرایط پایداری ندارد؛ ممکن است هر لحظه مخاطراتی برای ما ایجاد کند / تاکنون ۳۲ مصدوم نجات پیدا کرده‌اند / ۷ نفر نیز توسط دستگاه‌های زنده‌یاب و سگ‌ها نجات یافته اند

پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر آخرین جزییات آواربرداری و امدادرسانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان را ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: رییس جمعیت هلال احمر آخرین جزییات آواربرداری و امدادرسانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان را ارائه کرد.

"پیرحسین کولیوند" رییس جمعیت هلال‌احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در حادثه متروپل در آبادان گفت: در حال حاضر همچنان عملیات امداد و نجات ادامه دارد و با ورود تجهیزات جدید به میدان، عملیات جستجو در حال حاضر ادامه دارد.

وی ادامه داد: از صبح با حضور وزیر کشور دسته‌بندی جدیدی صورت گرفته تا کار به صورت تخصصی پیش برود و با ورود اداوات جدیدی که اضافه شده است تاکنون 32 مصدوم نجات پیدا کرده‌اند و 7 نفر نیز توسط دستگاه‌‌های زنده‌یاب و سگ‌ها نجات پیدا کرده‌اند.

او افزود:‌ با توجه به تقسیم‌بندی که صورت گرفته است، مطمئنا سرعت امدادرسانی بیشتر خواهد شد، اما ساختمان مجاور نیز شرایط پایداری ندارد و ممکن است هر لحظه مخاطراتی را برای ما ایجاد کند، اما با حفظ ایمنی، امدادگران سرعت عملیات را بیشتر کرده‌اند تا سریعتر به زیرزمین برسیم.

وی درباره تخلیه ساختمان‌های مجاور گفت: تا جایی که مخاطره وجود داشت، تخلیه شده‌اند. الان همکاری خوبی بین همه دستگاه ها وجود دارد و از مردم تقاضا داریم در صحنه حضور نداشته باشند.

نظرات بینندگان