arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

فرماندار آبادان: شنیدن صدای برخی افراد در زیر آوار ساختمان متروپل و درخواست کمک صحت ندارد

فرماندار آبادان در خصوص برخی اظهاراتی که در شبکه‌های اجتماعی در خصوص شنیدن صدای برخی افراد در زیر آوار و درخواست کمک از سوی آن‌ها، گفت: بنده این موضوع را تکذیب می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: فرماندار آبادان گفت: تخریب ساختمان با توجه به نظرات کارشناسی در حال تخریب است، منظور از تخریب، تخریب کامل ساختمان نیست و تخریب ساختمان باید به صورت کنترل شده انجام شود تا به صورت پایدار دربیاید تا ریزش نکند.

احسان عباسپور فرماندار آبادان با تکذیب اتمام کار آواربرداری از ساختمان متروپل، اظهار کرد: نیروهای امدادی همچنان در حال آواربرداری هستند و زمان مشخصی برای اتمام کار تعیین نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه افراد زیادی هنوز در زیر آوار مانده‌اند و نیاز به کمک دارند، افزود: بنده از این قضایا اطلاع دقیقی ندارم و با توجه به حجم آوری که وجود دارد می‌توان اظهارنظر کرد.

فرماندار آبادان در خصوص احتمال تخریب ساختمان متروپل جهت حفظ جان مردم و جلوگیری از حوادث احتمالی، گفت: تخریب ساختمان با توجه به نظرات کارشناسی در حال تخریب است، منظور از تخریب، تخریب کامل ساختمان نیست و تخریب ساختمان باید به صورت کنترل شده انجام شود تا به صورت پایدار دربیاید تا ریزش نکند.

عباسپور در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه با توجه به تخریب کارشناسی ساختمان تکلیف افرادی که در زیر آوار مانده‌اند چه می‌شود، عنوان کرد: وجود افراد در زیر آوار را، نه تأیید و نه تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص برخی اظهاراتی که در شبکه‌های اجتماعی در خصوص شنیدن صدای برخی افراد در زیر آوار و درخواست کمک از سوی آن‌ها، گفت: بنده این موضوع را تکذیب می‌کنم.

نظرات بینندگان