arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۱

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/دوشنبه 5 تیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار دوشنبه 5 تیر:

تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰
آیا اسرائیلی ها پوتین را در مورد ایران متقاعد کردند؟
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با پوتین گفت: اسرائیل و روسیه توافق دارند که گسترش سلاح هسته ای توسط ایران خطری بزرگ برای ما و جهان محسوب می شود.
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۰
آخرین نرخ نامه میوه از روز گذشته به میادین میوه و تره بار ابلاغ شد. افزایش قیمت میوه و تره بار در بازار باعث شده که بازارهای میوه و تره بار شهرداری نرخ های جدیدی را اعلام کنند. به نظر می رسد ارقام اعلام شده با قیمت های جاری در بازار تفاوت قابل توجهی داشته باشد تا از این طریق بازار تنظیم و فشار قیمتی بر اقشار آسیب پذیر کاهش پیدا کند.
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
برخی از سينماداران می گویند، نمایش فوتبال بدون حضور زنان مقرون به صرفه نيست؛
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه در برخي از سازمان‌ها و بيمارستان‌هاي خصوصي به صورت سازماني از آرايش و كراوات استفاده مي‌شود، گفت: به روساي بيمارستان‌ها چند روزي فرصت داده مي‌شود تا نسبت به جمع‌آوري اين مسئله اقدام كنند.
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
هزاران سرباز اسرائیلی و حدود 3 هزار سرباز امریکایی قرار است در بزرگترین مانور مشترک بین دو دولت در ماه اکتبر شرکت کنند.ژنرال کریگ فرانکلین فرمانده ارشد نیروی هوایی امریکا به منظور فراهم کردن مقدمات این مانور اخیرا به سرزمین های اشغالی سفر کرد . وی و همتایش برنامه ریری برای وسیع ترین مانور بین دو دولت را آغاز کرده اند.
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
یک تحول سیاسی در پایتخت آمریکا که بیش از همه پنهان نگاه داشته شده است آن است که باراک اوباما در سال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یعنی سال جاری اجازه می‌دهد که سیاست خارجی این کشور بیش از پیش به سمت جنگ با ایران سوق پیدا کند.
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۲:۳۰
رئیس جمهور جدید مصر در اولین سخنرانی تلویزیونی خود با اشاره به توافق صلح با اسرائیل، قول داد که توافقنامه و معاهدات بین المللی را حفظ کند. محمد مرسی، نامزد اخوان المسلمين پس از پيروزی درانتخابات مصر گفت: خود را رئيس جمهور همه مردم مصر می دانم.
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۳
یوسف رشیدی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شهر تهران را از نظر آلودگی در صدر کشورهای جهان قرار داد.
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۲:۰۷
ملی‌پوشان ایتالیا در مجموع بازی بهتری از خود در مقایسه با حریف نشان دادند و پاداش زحمات خود را نیز سرانجام گرفتند. حریف ایتالیا در دور نیمه‌نهایی ملی‌پوشان ایتالیا هستند. دوئل آلمان و ایتالیا روز پنجشنبه (۲۸ ژوئن برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۴

نظرات بینندگان