arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۹ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱

علوم پزشکی آبادان: تعدادی از امدادگران در محل آواربرداری متروپل مصدوم شدند / فریادهای یکی از افراد مبنی بر ریزش ساختمان، دلیل ازدحام جمعیت شده بود

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه‌ای از مصدومیت تعدادی از امدادگران در محل آواربرداری حادثه متروپل خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اطلاعیه‌ای از مصدومیت تعدادی از امدادگران در محل آواربرداری حادثه متروپل خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: مقارن با ساعت ۰۰:۱۵ بامداد پنجشنبه ۵ خرداد با اعلام درخواست حضور آمبولانس در محل آواربرداری و هجوم مردم به سمت محل برای مشاهده، فریادهای یکی از افراد مبنی بر ریزش ساختمان موجب شد تا به دلیل ازدحام جمعیت و هجوم افراد در صحنه تعدادی از امدادگران در حین فرار دچار صدمه شوند.

با حضور کارکنان فوریت‌های پزشکی حاضر در منطقه این افراد به صورت سرپایی مداوا شدند و چند نفر نیز برای مداوای بیشتر به بیمارستان‌های شهیدبهشتی و ۱۷ شهریور اعزام شدند.

بنابراین از شهروندان عزیز عاجزانه تقاضا می‌شود تا به منظور حفظ سلامت خود و عدم اختلال در روند آواربرداری و خدمات امدادگران از حضور در صحنه حادثه به صورت جدی خودداری کنند.

نظرات بینندگان