arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱

عمران خان: اگر دولت پاکستان ظرف ۶ روز انتخابات جدید را برگزار نکند، به همراه ۳ میلیون نفر به طرف اسلام آباد راهپیمایی می‌کنیم

نخست وزیر سابق پاکستان امروز (پنجشنبه) هشدار داد، دولت اسلام‌آباد باید ظرف شش روز آتی انتخابات جدیدی برگزار کند در غیر این صورت وی به همراه سه میلیون تن مجددا به طرف اسلام آباد دست به راهپیمایی خواهد زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نخست وزیر سابق پاکستان امروز (پنجشنبه) هشدار داد، دولت اسلام‌آباد باید ظرف شش روز آتی انتخابات جدیدی برگزار کند در غیر این صورت وی به همراه سه میلیون تن مجددا به طرف اسلام آباد دست به راهپیمایی خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان این اظهارات را در یک راهپیمایی اعتراضی با حضور هزاران تن از حامیانش در اسلام‌آباد با هدف سرنگونی دولت و درخواست برگزاری انتخاباتی زودهنگام مطرح کرد.

دولت پیش‌تر برای حفاظت از ساختمان‌های مهم از جمله پارلمان و دفاتر ریاست جمهوری و نخست وزیری نیرو مستقر کرده بود. این اقدامات به دنبال درگیری‌ها میان معترضان و نیروهای پلیس اتخاذ شدند.

عمران خان در سخنرانی خود مدعی شد که پنج تن از طرفدارانش در خشونت‌های سراسر پاکستان کشته شدند. این در حالی است که دولت پاکستان هنوزدرباره این ادعای عمران خان که طرفدارنش متفرق شده بودند، هیچ اظهارنظری نکرده است. عمران خان پیش‌تر متعهد شده بود که تا زمان رسیدن به خواسته‌هایش یک تحصن طولانی برگزار خواهد کرد.

نظرات بینندگان