arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱

انتقاد اسکوچیچ: رتق و فتق امور مهم تری مثل برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال باعث شده آماده‌سازی تیم ملی اولویت مسئولان نباشد / طی چند روز آینده در کنفرانس خبری همه چیز را می‌گویم

سرمربی تیم ملی نوشت: بنظر می‌رسد که رتق و فتق امور مهم تری"، چون برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال موجب شده آماده سازی تیم ملی و برآورده کردن نیاز‌های فنی و تدارکاتی این تیم اولویت اول مسؤولین مربوطه نباشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به دنبال لغو یک طرفه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کانادا از سوی طرف کانادایی‌ها، دراگان اسکوچیچ نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

سرمربی تیم ملی نوشت: بنظر می رسد که رتق و فتق امور مهم تری" چون برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال موجب شده آماده سازی تیم ملی و برآورده کردن نیازهای فنی و تدارکاتی این تیم اولویت اول مسؤولين مربوطه نباشد.

در وضعیت سوررئال گونه فعلی، وظیفه حرفه ای و اخلاقی کادر مربیان و بازیکنان این است که آنچه در توان دارند را با تمام وجود برای حفظ بزرگترین سرمایه تیم ملی که عشق و امید هواداران این تیم در سراسر دنیاست به کار گیرند.

حق مسلم هر ایرانی است که در مورد تیم ملی و به ویژه آنچه از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی تا به امروز بر این امانت ارزنده گذشته و می گذرد بیشتر بدانند. به همین منظور طی چند روز آینده در یک کنفرانس خبری در این مورد به تفصیل صحبت خواهم کرد.

نظرات بینندگان