arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱

مدیر شبکه نسیم: به دنبال ترویج خنده حلال در جامعه هستیم / چالش‌مان رعایت مرز میان سرگرمی و لهو و لعب است

سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در دیدار با حجت الاسلام سیدمحمد‌ سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) و امام جمعه قم، با بیان اینکه ما در تولید محتوای مبتنی بر مبانی دینی در عرصه سرگرمی و تفریح ضعف‌هایی داریم، بیان کرد: باتوجه به اهمیت حوزه سرگرمی و تفریح یکی از چالش‌های مهم این حوزه رعایت مرز میان سرگرمی و لهو و لعب است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر شبکه نسیم سیما در دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه (س) درباره اولویت‌های شبکه نسیم برای تولید سرگرمی گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شبکه نسیم، سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در دیدار با حجت الاسلام سیدمحمد‌ سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س) و امام جمعه قم، با بیان اینکه ما در تولید محتوای مبتنی بر مبانی دینی در عرصه سرگرمی و تفریح ضعف‌هایی داریم، بیان کرد: باتوجه به اهمیت حوزه سرگرمی و تفریح یکی از چالش‌های مهم این حوزه رعایت مرز میان سرگرمی و لهو و لعب است.

 سعیدی در ابتدای این دیدار بیان کرد: مکتب اهل بیت (ع) بسیار غنی است و از افتخارات ما است که در این کتب غنی در مسیر انسان سازی هیچ کم و کسری وجود ندارد.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه مکتب اهل بیت (ع) برای خنده و تفریح هم راهکار و ضابطه دارد، اظهار کرد: شبکه نسیم برای همین راه اندازی شد که ساعاتی از شبانه روز را به شاد کردن مردم اختصاص دهد و این شادی باید عام و همه پسند باشد. سرگرمی برای سرگرمی در مکتب ما پذیرفته شده نیست بلکه در مکتب اسلام هدف از سرگرمی و تفریح نیرو گرفتن برای رشد و تعالی است و نمی‌توان از هر وسیله‌ای برای خنده و سرگرمی استفاده کرد

وی در پایان با اشاره به میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت معصومه (س) الگوی ویژه‌ای برای دختران هستند، زیرا در عین مجرد بودن فعالیت‌های اجتماعی هم داشتند و این نشان می‌دهد که اسلام دختران را از فعالیت‌های اجتماعی منع نکرده است.

در ادامه محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم نیز با بیان اینکه برخی معتقدند مخاطبانی که دنبال مطالب دینی هستند شبکه‌های دیگر را نگاه می‌کنند، بیان کرد: ما نیز در شبکه نسیم معتقدیم که سرگرمی باید محتوای مناسب و متناسب داشته باشد و باید بتوانیم از طریق سرگرمی پیام خود را منتقل کنیم.

مدیر شیکه نسیم با بیان اینکه تعداد مخاطبان این شبکه با آمار بالایی برآورد شده‌اند، تصریح کرد: در دوره تحول سازمان صداوسیما حفظ مخاطبان و تولید برنامه براساس سلیقه طیف مخاطب هدف این شبکه، در کنار ارتقای سطح محتوایی آن است که قطعا مورد توجه ما قرار دارد.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که مولفه‌های انقلاب اسلامی را در قالب‌های متفاوت به مردم عرضه کنیم و در همین راستا در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برنامه «خندوانه» با حضور دختران برگزار می‌شود و ارزشمند بودن دختران در جامعه و نقش موثر آنان بازنمایی خواهد شد.

خوشرو در پایان با بیان اینکه ما به دنبال ترویج خنده حلال در جامعه هستیم، گفت: طیف گسترده‌ای از طنزپردازان کشور را دعوت کرده‌ایم تا یک فضای جدید در زمینه خنده و تفریح در شبکه نسیم داشته باشیم و سعی ما بر این است که برنامه‌های شبکه برای همه اقشار جامعه جذاب و پرمحتوا باشد.

نظرات بینندگان